hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Trisse är mitt LIV, han är min BÄSTA VÄN, mitt HJÄRTA och mitt ALLT! 🐶❤️

När jag läste denna bildtext i natt kom tårarna och jag tog Trisse i min famn, kramade honom och grät med ansiktet begravet i hans päls. Jag pussade honom och tackade honom upprepade gånger för att han kom in i vårt liv, i vår familj och för allt han gör för både mig och hela vår familj. 
 
Han betyder så otroligt, helt galet mycket för oss att ord inte räcker till för att kunna förklara hur mycket han verkligen betyder för oss, hela familjen, och mig. 🐶❤️
 
Från det att vi hämtade hem lille Trisse som en åtta veckors bebis och han sov i mitt knä på hela bilresan hem har han aldrig, ALDRIG, lämnat min sida. Och jag har inte lämnat hans. Vi är tätt tillsammans natt och dag, året om. Förutom när han är ute på promenader och andra äventyr. 🐶❤️ 

Detta stämmer så otroligt väl! 🐶❤️

TACK älskade, bästa, underbara, finaste Trisse för att du finns här hos mig och hela familjen. Du är mitt LIV, mitt HJÄRTA, mitt ALLT. Tack för att du är det största stöd jag har i livet, tack för att du vilar tätt, tätt intill mig dag och natt och tack för att du är min bästa vän. Jag älskar dig nu och föralltid, mer än du någonsin kan förstå. 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Du beskriver varje dag hur mycket Trisse betyder för dig🐶Det är ingen som har missat det. Väldigt fina texter du har hittat igen som stämmer så bra in på dig och Trisse. Men du ska veta att trots alla två och fyrbenta vänner han har omkring sig som älskar honom finns det Ingen som betyder så mycket för honom som du gör. Tänk om alla hade en sån matte som du är.Då skulle alla hundar/ djur få leva ett lyckligt liv.Ni två är Ett. Inget skiljer er åt. Älskar er❤️🐶❤️🐶❤️🐶❤️💙💙I-M

Svar: Visst stämmer texterna jag hittar otroligt väl in på Trisse och mig! Tack så mycket för det fina du skriver om/till mig. Du är så otroligt snäll mot mig, älskade Ing-Marie! Du är den finaste vän man kan tänka sig och du betyder så otroligt mycket för mig.
Ja, precis så som du skriver är det. Trisse och jag är ett och inget kommer någonsin skilja oss åt förutom döden och det kan jag inte ens tänka på utan att få sån ångest och börja gråta direkt. Så det vill jag inte tänka på! :(
Vi älskar dig, finaste du! Stora kramar och all kärlek till dig <333 <333
Hanna Andersson