hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Så är det ju då måndag idag och min önskan är att vi allihop ska skratta tillsammans!

 

 
 
 
Svaret är JA på din fråga lilla vän! ❤️
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

😅Härliga bilder och texter. Hoppas att du haft lite lugn och ro omkring dig nu. Även om det blir lite extra när ni alla är tillsammans. Här snöar det idag. Aprilväder. Vi får besök av barn och barnbarn idag. Jag håller mig på mitt rum som vanligt. Men får träffa lilla nykomlingen för första gången🐶. Sen blir det några tuffa dagar. Men vi måste få lite för själen ibland också. Ha en dag min fina, kära vän❤️❤️🐶❤️❤️👩‍❤️‍💋‍👩😘❄️❄️I-M

Svar: Ja, visst är det! Oj, så konstigt att det snöar! Men i april kan det bli väldigt konstiga väder emellanåt! Jag med. Åh så mysigt! Vad är det för ras på den lilla? Går det bra för familjen med valpen?
Ja, precis. Det är ju så det blir efteråt men som du säger, det måste få vara så för själen ibland också!
Ha en dag, min älskade, finaste vän <333 <333
Hanna Andersson