hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Det har hänt en väldigt rolig sak för oss i familjen!

Det är nämligen så att Lina och hennes flickvän/sambo Sofia har köpt en lägenhet tillsammans! 
 
Det hela blev klart och papper blev påskrivna förra måndagen, alltså för lite drygt en vecka sedan. Då när allt var klart kom Lina och Sofia hem till oss för att fira! 

De hade köpt med sig bubbel (jag tror det var Cava, men jag är inte säker!) och det dukades fram lyxig kvällsmat. Jag tvingade mig upp från sängen och var med och firade jag med.
 
Det kändes väldigt konstigt att dricka bubbel en måndags kväll men det kändes helt rätt. Vi log stort allihop och vi var lika glada alesammans. 

Jag är så otroligt glad och lycklig för Linas och Sofias skull och jag känner tydligt på mig att detta kommer gå jättebra för Lina och Sofia och de kommer bo betydligt närmare på det nya stället jämfört med där de bor nu. 


Visst är de fina tillsammans! Jag tycker de är fantastiskt fina tillsammans och det syns på dem hur mycket de älskar varandra. Så fint! ❤️❤️❤️
Stort grattis, Lina och Sofia, till er första lägenhet! Jag är så glad och lycklig för er skull och jag älskar er så mycket båda två. Stort lycka till med er nya lägenhet! ❤️❤️❤️
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

GRATTIS Lina och Sofia❤️🌈❤️
Självklart ska det firas med bubbel🥂🍾.
Så roligt för er att ha dem i närheten.
Önskar dem Stort Lycka Till med erat liv och framtiden.
Så roligt att du var med och firade trots att du är så dålig. Men det är en stor händelse i erat liv.
Önskar dig och er alla Allt Gott i framtiden.
Kram mitt hjärta❤️❤️🐶❤️❤️👩‍❤️‍💋‍👩😘💙💙I-M

Svar: Så fint du skriver till dem, älskade Ing-Marie! Både Lina och Sofia läser min blogg så gott som varje dag (vilket betyder såå mycket för mig!) och de läser oxå kommentarerna och de kommer att läsa din jättefina kommentar och bli jätteglada! ❤️❤️❤️

Ja, det är verkligen en stor händelse och vi är såå glada för det här! Jag hoppas av hela mitt hjärta att Linas och Sofias framtid är ljus och fin och att de kommer hålla ihop för evigt! ❤️❤️❤️

Massa kramar och all kärlek till dig, finaste du! <333 <333
Hanna Andersson

2 Sofia
skriven :

Tack så mycket finaste Hanna! 😘 Nu är det nästan krypavstånd hem till er! Så vi kan fortsätta med bubbel på måndagar 😜

Svar: ❤️😘 Ja, det är det! Och det ser jag som något väldigt positivt att det är det! Framförallt ser jag mycket fram emot synen av dig och Lina när ni kommer krypandes ner mot vårt hus! 😂😂😂
Att fortsätta med bubbel på måndagar låter som en fantastisk idé! Det kör vi på, tycker jag! 🤓👍
Puss på dig kära du 😘
Hanna Andersson

3 Anonym
skriven :

Fina! ♥️♥️

Svar: ❤️❤️❤️
Hanna Andersson