hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Värken och smärtan är så vidrig och så extrem... 😔🤕


 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Den här väntan har vi skrivit om tidigare. Förstår att det är extra mycket för dig nu. Skickar värmande, lindrande kramar till dig.
Var rädd om dig❤️❤️🤗🤗❤️🐶❤️❤️💙💙🥰😘I-M

Svar: Tack så hemskt mycket för din förståelse. Du är helt fantastisk. Du ger mig sån otrolig förståelse och du är så snäll och omtänksam mot mig. Du är helt underbar som bryr dig så mycket om mig. Stort, stort TACK. Jag älskar dig så mycket, så mycket.
Massa massa kramar till dig, älskade du <333 <333
Hanna Andersson

2 Anonym
skriven :

Kramar! ♥️

Svar: Kramar, fina du <3
Hanna Andersson

3 Anonym
skriven :

Lilla hjärtat, så fint du skriver om mig. Sånt som är självklart för mig. Du ger mig lika mycket tillbaks.❤️
Får jag låna översta texten? Den är så precis mitt i prick som allt du skriver. Massor av kramar.❤️❤️🐶❤️😘💙💙I-M


Svar: Älskade du! Och du skriver så fint till mig! Vi kämpar vidare tillsammans, vi är starka tillsammans. <333 Ja, det är såklart du får det! Det är ju inte jag som har skrivit texten i bilden utan jag har letat och hittat den.
Visst är det mitt i prick! Verkligen mitt i prick, det som står på den översta bilden!
Massa kramar och kärlek älskade du <333 <333
Hanna Andersson