hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Ligger nu mer, igen, på topp 10 över blogg.se’s lista över inläggen med flest gillningar!

Tack vare er, mina kära läsar! Stort tack till varenda en av er som väljer att trycka på "gilla knappen", det lilla hjärtat längst ner till höger i slutet av alla inlägg. Klicka på den, då blir hjärtat rött och då vet du att du har gillat. 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Grattis hjärtat❤️ Så roligt för dig, men inte så konstigt med tanke på hur duktig du är att skriva. Blandat humor med allvar och upplysningar om olika diagnoser som du är så väl insatt i. Är så stolt över att du kan och orkar plus att jag får finnas i ditt liv som vän. Kraaamar underbara, älskade Hanna❤️❤️🐶❤️❤️💙💙❤️🙏❤️🙏🥰🤗🤗🤗💝I-M

Svar: Tack så mycket, älskade du! Du är ju en bidragande orsak! För du gillar ju mina inlägg! Och ju fler personer som gillar mina blogginlägg desto högre upp kommer jag, eller min blogg rättare sagt, på den listan. Förutsatt att jag får tillräckligt många "gillningar" för att platsa in på 10-tio listan överhuvudtaget!

Tack så hemskt mycket, älskade Ing-Marie, för allt fint du skriver om och till mig! Tack! <333
Massa kramar och all kärlek till dig <333 <333
Hanna Andersson

2 S
skriven :

Även om vi inte kan hjälpa dig att må bättre rent fysiskt, så känns det bra att kunna ge dig lite glädje genom att trycka på gilla-knappen! Jag tror att du, genom din blogg, kan hjälpa andra i samma eller liknande situationer....du kämpar så otroligt mkt varje dag och ger inte upp trots detta. Jag känner att det delvis beror på er familjs otroliga sammanhållning och kärleken ni känner för varann, men oxå på din egen styrka. Jag håller tummarna för att du snart ska få hjälp med dina smärtor och skickar massor med kärlek till dig och familjen ...kram,kram!

Svar: Du har så rätt i det du skriver! Så rätt! Jag är väldigt tacksam att du, och en del andra, väljer att trycka på hjärtat- alltså "gilla knappen" efter det att ni läst inlägget. Jag önskar såklart att fler ville göra det, trycka på gillaknappen alltså, men alla läsare gör såklart som de själva vill.
Tack så mycket för det fina du skriver. Tack. Stora kramar och massvis med kärlek tillbaka till dig, finaste du
Hanna Andersson