hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Första sommarmånaden är här och den ska inledas med ett skratt! 😂

Ja, tänka sig! Det är första juni idag, det betyder att årets första sommardag har sin början idag. På det stora hela känns det som att tiden går så fort fram. Samtidigt som det allt som oftast känns precis tvärt om där jag ligger i sängen och plågas timma efter timma. Då riktigt segar sig tiden fram. 

Idag tänker jag bjuda på några roliga bilder. Dels är det allt jag orkar med och så vill jag att både ni, mina kära läsare, samt jag själv ska börja denna vecka, och denna månad, med ett skratt! 




Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Som vanligt bjuder du på ett skratt, eller ett leende som jag bara orkade idag. Men blir glad inom mig av dina bilder. Älskade lilla vän, ha en dag❤️❤️🐶❤️❤️💙💙🌷🍃🌸🍃🌸🍃🌼🍃🌷🍃🌸🍃🌼🍃🌷🍃🌼🍃💖I-M

Svar: Åh så härligt att jag gjorde det igen! Det gör mig väldigt glad att veta att du också skrattade åt detta, precis som jag gjorde! Vi är allt bra lika varandra du och jag, eller hur! Fast det visste vi ju faktiskt redan! ;) Älskade finaste vän, jag hoppas innerligt att du mår lite, lite bättre idag! Det gör så ont i mig av att veta hur dåligt du mår, älskade du. Om jag bara kunde skulle jag göra dig frisk på en gång. OM jag bara kunde...!
Massa massa kramar till dig, finaste Ing-Marie <333 <333
Hanna Andersson

2 Anonym
skriven :

Fina Hanna,visst är vi lika i mycket😄. Men du ska inte oroa dig för mig. Du har det så svårt själv. Tänk Om vi kunde hjälpa varandra så vi blir friska. Så underbart det skulle vara. Men jag vet att det vi har här på din blogg hjälper oss båda väldigt mycket. Känner dig så väl vid det här laget. Massa massa kramar tillbaks🤗🤗🤗❤️🐶❤️🤗❤️❤️💙❤️❤️I-M

Svar: Fina Ing-Marie! <333 Ja, det är vi verkligen! Klart jag är orolig över dig, finaste du! Du är ju min kära, älskade vän och jag vet att du är väldigt svårt sjuk och att du lider väldigt mycket. Så jo, det är klart att jag är orolig för dig! Ja! Tänk om vi skulle kunna göra varandra, och alla andra ME-sjuka, friska! Tänk så fantastiskt det hade varit!
Tack så mycket för dina fina och snälla ord, tack. Ja, du gör ju det! Och jag dig! <333 Massa massa kramar till dig, finaste du <333 <333
Hanna Andersson