hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Igår var det internationella Kram-dagen och...

...jag visste inte ens att det var det tills jag upptäckte det sent på eftermiddagen. Det betyder att när jag skrev gårdagens blogginlägg, vid fem på morgonen, och la in en bild med texten ”ibland behöver man en kram och någon som säger att allt kommer bli bra” visste jag inte ens att det var internationella kram-dagen igår! 
 
Det var alltså denna bild jag la ut igår i blogginlägget! ❤️
 
Det är nästan lite läskigt! Att jag ber om kramar just den dagen! Och flera av er, mina kära läsare, tog er tid och kommenterade och skickade varma, tröstande och styrkande kramar till mig.
 
Det uppskattar jag så mycket. Det värmde verkligen mitt hjärta och det betyder mer för mig än jag tror att ni förstår. Så är det! Jag vill därför ge er som skickade kramar till mig igår, på självaste internationella kram-dagen, via tanken eller via sms, meddelande eller kommentar här i bloggen, en riktigt, riktigt varm och härlig kram tillbaka! ❤️
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Du har alltid fullt av kramar från mig🤗 Jag visste inte heller att det var Kram-dag igår. Fick se det på kvällen. Tack för dina kramar❤️ Du är så Värdefull med så mycket kärlek mitt hjärta. Behöver du extra kramar så tänk på att jag skickar det till dig. Min finaste, unikaste hjärtevän💞💕💞💕💞💕🐶💞💕💞💕😘😘I-M

Svar: Detsamma, finaste du <333 Nej, jag fick reda på det först på kvällen när jag redan hade skrivit och lagt ut inlägget för länge sen!
Tack själv för alla dina kramar och för din kärlek och din stöttning <333 Du är så fin och så otroligt viktig för mig. Tack så hemskt mycket för brevet, det kom i fredags. Du skriver alltid så fint och kärleksfullt. Tack så hemskt mycket, älskade finaste du <333 <333 <333
Hanna Andersson

2 Heléna
skriven :

Kramar är viktiga - jag kramas varje dag - flera gånger om dagen!!! Fast idag tror jag att jag bara har kramat Mattias (min 17-åriga son) en fyra fem gånger, min kollega Jessica två gånger, min kollega Simon en gång och Calle har jag nog faktiskt glömt att krama idag, men han har fått massor av pussar istället så det får väl nästan räknas iallafall 😁Signe och Charlie har fått kramar också, men jag vet inte hur de ska räknas 😂
Massor av stora kramar till dig min älskade underbara fina fantastiska bästa vän Hanna 💖💖💖

Svar: Visst är kramar viktiga. De är oerhört viktiga. Jag mår inte alls bra om jag inte får flera kramar och fysisk närhet varje dag. Jag är väldigt närhetskrävande. Då får du och Calle kramas lite extra nästa dag så ni tar igen det ni missade.
Åh ja, såklart de små katterna ska få kramar och gos de också. Men jag håller med dig om att det är lite svårt att räkna kramar när det handlar om hundar och katter. Vad räknas som en kram egentligen. Det är lite svårt det där... Men desto mysigare. Finns det något mysigare än att kramar och pussas och gosa med sitt husdjur, sin lilla kompis, älsklingen/älsklingarna. <333
Massor av kramar och kärlek till dig, finaste, älskade, mest underbara Helena <333 <333
Hanna Andersson

3 Anonym
skriven :

😂Det var ju knappast läsbart😂 Skulle skriva om, men fick hjälp med att posta det innan. Ville bara att du ska veta att jag tänker på dig även om jag inte orkar skriva. Massor med kramar❤️❤️🐶❤️❤️💙💙I-M

Svar: Jo då, det var allt läsbart och du skriver alltid så snällt och fint till mig. Du är så omtänksam och kärleksfull och stöttande mot mig. Tack så mycket för att du är min underbara vän. Jag är så glad att jag har dig som min älskade, snälla, rara vän <333 <333 Massa massa kramar och kärlek till dig, älskade du <333 333
Hanna Andersson

4 Anonym
skriven :

❤️❤️💙💙💙❤️❤️🐶❤️❤️I-M

Svar: <333 <333 <333
Hanna Andersson