hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Fina bilder på Tyra, Tjorven och Trisse! 🐶❤️🐶❤️🐶

Nu kommer de nya bilderna jag tagit på hundarna. 
 
Trisse och Tjorven! 🐶❤️ 
 
Lilla Tjorven! 🐶❤️ 
 
Hennes ögon speglar sig på något vis. Jaja. Hon är supersöt ändå, lilla Tjorv! 🐶❤️
 
Trisse och mamma Tyra. Trisse älskar att få komma såhär nära och vara med och mysa. Tyra tycker också om det men det är på hennes villkor allting sker och kommer Trisse lilla minsta för nära får han gå. Och det gör han direkt då. 🐶❤️ 
 
 
 
 
 
Tjorven älskar att ligga på ryggstödet på denna fåtölj. Då har hon utsikt över vardagsrummet och fullkomlig koll på lillebror Trisse som hon gärna styr och ställer med! 🐶❤️
 
Hon är bara för gullig när hon ligger där uppe på ryggstödet och kikar sig omkring. Min lilla älskade Tjorven. Som jag älskar dig. 🐶❤️ 
 
(Skärpan blev tyvärr inte helt bra. Det är inte det lättaste att ta bilder när man hela tiden skakar.) Det verkar som att Trisse kom för nära Tyra till slut och det går inte! Då hamnar man på golvet...! 🐶❤️
 
Ja, se där ja! När lille Trisse är ur vägen kan Tyra sträcka ut sig ordentligt och njuta av att bli klappad av Lina. I vår familj är Lina utan minsta tvekan Tyras favorit. Och Tjorven i sin tur har valt mig. Perfekt. 🐶❤️
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Sötnosar❤️🐶❤️🐶❤️🐶 Precis som Matte och Extramatte❤️❤️😘😘I-M

Svar: Visst är de otroligt söta, de små liven <333 Åh tack, du är så otroligt snäll och rar mot mig, finaste du <333 Du är världens finaste <333
Hanna Andersson

2 Heléna
skriven :

Älskade finaste Hanna 💖💖💖 Underbara bilder på pälsklingarna och det märks definitivt inte att du har varit skakig på handen!! Så glad jag blir över att du har klarat av att ta så fina bilder!!!! Jag blev jätteglad när jag såg att du hade orkat kika in till mig och dessutom kommenterat - blev varm i hjärtat 💖💖💖 Pussa Trisse från Charlie och Signe 😽😽
Massor av stora kramar världens finaste, bästa mest älskade Hanna 💖💖💖

Svar: Älskade finaste du <333 Tack så mycket, jag tycker det är så himla roligt att ta kort på vovvarna, blommor, hästar (när jag nu får chansen, det var otroligt längesen jag var i stallet och träffade dem, tyvärr. Jag saknar dem något helt otroligt mycket) och natur.
Och jag vet att du också tycker mycket om att fotografera, ungefär samma saker som de jag nyss nämnde.

Åh vilken tur då att det inte syntes att jag skakar så mycket! Men jag får radera väldigt, väldigt många bilder för att de blir suddiga pga jag skakar så. Men vissa blir skarpa och bra och det är jag glad för! Att inte alla måste kasseras.

Ja, jag kikade in där, ville se nya bilder på katterna. De är så fina och du tar alltid så fina bilder, både på dem, på blommor och natur och på mat och fika. Det är väldigt trevligt att kika in hos dig och följa dig och se alla fina bilder! Jag önskar bara att jag kunde göra det oftare, varje dag. <333

Jag blir så varm i hjärtat jag med varje gång jag ser att du har kommenterat inne hos mig, fina du <333

Jag pussar Trisse från dina fina små katter. Trisse pussar tillbaka till dem <333
Massor av varma kramar och kärlek till dig, världens finaste, bästa, underbara och älskade Helena <333
Hanna Andersson

3 Lina
skriven :

Älskade, älskade hundar😍🐶😍🐶😍🐶😍

Svar: Visst är de älskade. Helt otroligt älskade. Våra små hjärtan, våra små livlinor, älsklingar, pälslingar. De är verkligen vårt ALLT, de betyder ALLT för oss. Som vi älskar dem. <333
Puss Lini love
Hanna Andersson