hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Jag behöver skratta lite nu! Denna gång åt roliga katter!

Och jag hoppas att ni skrattar åt inläggets innehåll ni med, precis som jag. 
 
 
 
 
 
 
Hur kan man säga nej till en sån här underbart söt liten kattunge? Och varför i hela friden tycker katter att lådor, kartonger är så otroligt spännande och intressant?! Varför?! 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Undrar också över både katter och hundar varför de ska ner i små kartonger. Ibland får bara bakbenen plats. Finns mycket på YT och se där. Tack för ett skratt en jobbig dag. Mitt hjärta❤️❤️❤️🐶❤️❤️❤️❤️❤️❤️I-M

Svar: Det är en väldigt bra frågor! Framförallt katter verkar vara helt besatta av kartonger av alla dess slag. Ja, det finns otroligt mycket såna roliga och söta klipp att titta på på YT och det gör jag då och då, när hjärnan orkar vill säga, för att jag behöver distrahera mig.
Tack själv, älskade du, för att du fortsätter finnas här och stöttar mig <333 <333 <333
Hanna Andersson