hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

❤️ Glad Alla Hjärtans Dag! ❤️

Jag önskar er alla en jättefin Alla Hjärtans Dag... 
 
...och skickar ett stort hjärta till varenda en av er. ❤️
 
TACK så mycket för att ni finns, mina kära läsare. Tack för att ni läser, gillar, kommenterar och stöttar så otroligt fint. TACK. ❤️❤️❤️ 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
En kram på Alla Hjärtans Dag till dig och Trisse😘🐶I-M

Svar: Massa kramar till dig, på Alla Hjärtans Dag <333 <333 Trisse hälsar så gott till Extramatte <333 <333
Hanna Andersson

2 Oliver Kindblom
skriven :

Glad alla hjärtans dag! Du är en riktig kämpe och inspiration kram ❤️

Svar: Glad Alla Hjärtans Dag tillbaka till dig. Åh tack så mycket och tack för att du läser <3 Kram <3
Hanna Andersson

3 Anonym
skriven :

Tack 💗 och tack för att du finns och skriver så klokt och fint till oss En hjärte-kram till dig 💞 Helene K

Svar: Tack <3 Och tack så hemskt mycket för att du läser och för att du skriver så fint till mig. Det betyder så mycket för mig, mycket mer än jag tror du förstår. <3 Stor hjärte-kram till dig, fina du <333
Hanna Andersson

4 Anonym
skriven :

♥️♥️♥️

Svar: <3 <3 <3
Hanna Andersson