hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Fotosession med min lille älskling, unge herr Trisse! 🐶❤️

Ibland blir han nog trött på mig, lille Trisse, för att jag fotograferar honom så mycket. Men är man så oemotståndligt söt som han är så får han allt stå ut med det. Så enkelt är det! 
 
 
 
 
 
 
Här låg han tryckt mot mina ben och njöt av att jag äntligen hade lagt mig ner så vi kunde fortsätta vila. Och vad gör jag då? Jo jag tar upp telefonen igen och tar ännu en bild! Men som väl är la jag sedan bort telefonen igen så Trisse och jag fortsätta att mysa och vila tillsammans. 🐶❤️ 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Jag tror att Trisse är väldigt nöjd där hos sin älskade matte 💞 Kram Helene K

Svar: Jag hoppas verkligen att han är det, mitt lille hjärta <333 Kram <333
Hanna Andersson

2 Anonym
skriven :

Underbara bilder på vår Trisse❤️❤️🐶❤️❤️I-M

Svar: Ja, visst blev det fina bilder på vår lille pojk <333 <333
Hanna Andersson