hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

❤️❤️ Stort GRATTIS, Mamma och Pappa, på er 26-åriga Bröllopsdag! ❤️❤️

Idag firar världens bästa föräldrar 26-årig bröllopsdag! Det är alltså en stor dag idag! 26 år! Det är äldre än vad jag är! Jag är så imponerad att de lyckats hålla kärleken vid liv i alla dessa år! Inte bara för att det är en lång tid, väldigt många år, utan också för att vår familjesituation är så otroligt svår, på grund av mig. Eller rättare sagt på grund av mina sjukdomar. Det är riktigt imponerande, tycker jag! 

Nu när deras kärlek har hållit sig så stark och levande i så många år hoppas jag såklart att den ska fortsätta finnas och leva vidare lika stark i minst 26 år till. 

I mina och Linas ögon är de som gjorda för varandra och även om deras förhållande och äktenskap inte är perfekt, som ingens kan vara, är det mycket som är väldigt fint. Det är Lina och jag vittnen till varje dag. Och det finns inget som gör mig så lycklig som att se dem skoja och busa med varandra och kyssa varandra godnatt och allt annat fint och kärleksfullt de gör. De är så fantastiskt fina tillsammans och det syns verkligen att de älskar varandra. Det syns och det känns, alldeles tydligt. 

Stort grattis igen, älskade mamma och pappa, på er 26-åriga Bröllopsdag! Ni är så fina, var och en för sig, men ni är ännu finare, ännu starkare och ännu bättre tillsammans. Och det har ni 26 år som bevisar och som talar om samma sak. Stort grattis, ännu en gång. Vi älskar er så otroligt, oerhört, oändligt mycket. Så mycket som man någonsin, möjligtvis kan älska två andra människor. Så mycket älskar vi er. 

Här kommer några bilder på det lyckliga paret! 

 
❤️❤️ Visst är de fantastiskt fina tillsammans! De är ett vackert par! ❤️❤️
 
Denna tatuering gjorde jag för några år sedan samtidigt som Lina gjorde en exakt likadan. Vi överraskade våra älskade föräldrar och visade denna, just på denna dag, på deras Bröllopsdag! ❤️❤️

Kramar och pussar från era döttrar och från lille barnbarnet, Trisse. ❤️❤️❤️❤️🐶❤️❤️❤️❤️

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Nilla
skriven :

Jag blir alldeles tårögd när du skriver så fint om dina föräldrar men det är klart att du som är en så fin tjej har underbara föräldrar att brås på. Grattis till dem på bröllopsdagen ❤

Svar: Tack så mycket för att du läser och tack så mycket för dina fina kommentarer, älskade Nilla <333 Ja, mina föräldrar är verkligen underbara, det är ett som är säkert! <333
De hälsar och tackar så mycket <333
Hanna Andersson

2 Anonym
skriven :

Stort Grattis till dina fina föräldrar❤️ Vilken fantastiskt tatuering ni har gjort💕Ha en fin dag med mor och far på deras dag❤️🎂☕️☕️🥂🍾💐💐💐🐶❤️I-M

Svar: De hälsar och tackar så mycket! <333 Ja, den är vi väldigt nöjda med. Lina har sin på insidan av handleden hon med. <3 Tack, det hoppas jag att vi får <333
Hanna Andersson

3 Lina
skriven :

Världens finaste mamma och pappa❤️❤️❤️❤️❤️

Svar: De är verkligen världens finaste mamma och pappa! ❤️❤️❤️❤️❤️
Hanna Andersson