hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Något positivt mitt i allt...

Något litet positivt mitt i allt elände och helvete är att mina stackars tår, nageltrång och infektioner och inflammationer jag haft på båda stortårna, börjar repa sig och nästan är helt läkta! Detta tack vare fortsatt behandling med antibiotika-salva. Nu har tio dagar gått så jag slutar med salvan idag. Hoppas att det inte blossar upp igen då. Bara att hålla tummarna.

När vardagen är ett enda stort lidande är varje liten sak väldigt viktig. Kan något gå vägen betyder det mycket. Som att mina tår mår lite bättre, det betyder mycket. Varje liten lindring i allt lidande är guld värt.

För några dagar sedan fick jag en vacker bukett med vita rosor av familjen. De står här i mitt sovrum och lyser upp. Jag älskar verkligen blommor. Tänk en värld utan blommor?! Jag varken kan eller vill föreställa mig det!

Tack så mycket för blommorna, ni är så gulliga mot mig. Skulle inte klara mig många minuter utan er. ❤️

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lina
skriven :

Vi skulle inte klara oss många minuter utan dig heller❤️ Ja, blommor lyser verkligen upp så det är det minsta vi kan bidra med😍💐 Puss Honey❤️❤️❤️

Svar: Jo, det tror jag nog! Men du är gullig som säger så! <3 Ja, blommor är helt fantastiska på så vis! <3 Tack igen! <3
Puss Lini <3 <3 <3
Hanna Andersson

2 annicaslivvidhavet.blogg.se
skriven :

Vad skönt att läsa om att dina tår börjar bli bra. 😄 vackra rosor

Svar: Ja, det är skönt! Hoppas det läker helt och inte kommer tillbaka igen. Visst är de vackra! <3
Hanna Andersson