hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Hoppas pappa fick en fin dag igår, det förtjänar han verkligen! ❤️

Det jag hoppas allra mest just nu är att pappa är nöjd och glad och att han tycker hans födelsedag blev bra igår. Jag var med uppe en stund på kvällen och var med när pappa öppnade sina presenter. Jag fick verkligen kämpa för att orka vara uppe en liten stund igår på pappas födelsedag. Det vet jag att alla uppskattade. De andra var ute på restaurant tidigare på kvällen utan mig. Trisse och jag vilade i vår ensamhet, som vanligt.  

Det var väldigt ansträngande för mig att vara uppe, men det var det såklart värt det eftersom att det var pappas dag och jag ville vara med och fira honom. Hoppas det inte straffar sig allt för mycket nu bara! Jag hoppas också att pappa är nöjd med sin dag, att han tycker han fick en fin dag och att han är nöjd med sina presenter.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Christin
skriven :

Hälsa din pappa och gratta i efterskott! Så bra att du kunde vara med en stund, även om priset blir orimligt högt. Kraaaaaaaaaaaaaam!
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖 Din enhörning

Svar: Förlåt för sent svar, Christin! ❤️❤️❤️ Tack, det ska jag!
Ja, precis. ❤️❤️
Kramar älskade du ❤️❤️❤️❤️
Hanna Andersson