hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Grattis på födelsedagen världens bästa och finaste Pappa! ❤️❤️❤️

Idag fyller min och Linas älskade pappa 53 år! Jag kan inte alls tänka mig att han är 53 år. I mina ögon och till utseendet är han fortfarande 48 år. Lina och jag älskar verkligen vår pappa otroligt, oerhört mycket. Lika mycket som vi älskar mamma.

Pappa har alltid stöttat oss och ställt upp. Han har funnits tillgänglig och hjälpt mig med till exempel skjuts fram och tillbaka till skolan när min kropp inte orkat, vilket den sällan gjort. En period sista året i gymnasiet när jag var sjukskriven från skolan i två månader var jag med pappa på jobbet. Otroligt snällt av honom och bättre kunde jag inte haft det än som jag hade med honom på hans jobb under min sjukskrivning.

Pappa är den person, framför Lina och mamma, som alltid stöttar mig i mina idéer och tankar jag har, även om det inte är de allra bästa idéer och tankar jag har. Det betyder otroligt mycket att ha det stödet, att det finns någon i ens närhet som alltid tror på en, oavsett vad.

Pappa är en väldigt snäll och rolig pappa som alltid vill mitt och Linas bästa och det har vi märkt och känt tydligt genom alla år. Oavsett om det varit skytte, gitarr eller dans vi testat på har han skjutsat oss, varit med på tävling och stöttat. Jag har alltid känt mig väldigt trygg med pappa. Vetat att han alltid stöttar. Det är något av det viktigaste man kan ge sitt barn, stöttning och uppmuntran. Det har pappa gett oss. Det är jag väldigt tacksam för.

STORT GRATTIS min älskade, roliga, fina, stiliga, omtänksamma, duktiga, uppfinningsrika och underbara Pappi! Du är världens bästa pappa till Lina och mig och världens bästa morfar till Trisse, Tyra och Tjorven. Jag älskar dig så otroligt mycket! Massor av pussar och kramar och all kärlek jag kan ge dig! ❤️🐶❤️🐶❤️🐶

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lina
skriven :

Grattis pappa❤️🎉 Ja han är verkligen den bästa pappan man kan ha och tänkt vilken tur att det var just du och jag som fick honom❤️❤️❤️

Svar: Visst är han! Ja, vi har verkligen haft turen att få helt underbara föräldrar! <3 <3 <3 <3
Hanna Andersson

2 Anna. T
skriven :

Grattis till din pappa! Pappor är bäst 😊😊😊😊
Hur är det med dig Hanna? Hur blev kraschen efter ni flyttat hem? Känns det skönt att komma hem till stan igen? Massa kramar och kärlek ❤❤❤❤

Svar: Tack så mycket! <3 Visst är pappor bäst! <3 Det är väldigt dåligt, är fortfarande kraschad efter flytten hem och mår bara väldigt, väldigt dåligt. Lider något enormt.
Men det känns ganska skönt att vara hemma i stan igen.
Massa kramar och kärlek tillbaka till dig <3 <3 <3 <3
Hanna Andersson

3 Anonym
skriven :

Tack så mycket älskade Hanna ❤️

Svar: Varsågod, älskade Pappi <3
Hanna Andersson

4 Linnea
skriven :

Stort grattis till din fina pappa från mig! Kram!!

Svar: Tack så mycket! Kram
Hanna Andersson