hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Min kompis Sanna gör en blå ME-sminkning! 💙

Jag har en kompis som jag känt hela livet som heter Sanna. Hon har startat en egen youtube-kanal, som heter Sanna Högstedt, där hon lägger ut sminkvideos, vloggar och annat roligt. Jag brukar titta på dem, varenda en, det funkar faktiskt för min hjärna att göra det om jag sänker ner ljudet och tittar på min telefon (små skärmar går bättre än stora).

För någon vecka sedan sa jag till Sanna att jag skulle vilja se henne göra en sminkvideo där hon använder sig av färgen blå. Dels för att blått är min favoritfärg, men också för att blått är ME-färgen. Det ville hon gärna göra och gullig som hon är hade hon tänkt nämna mig och sjukdomen ME, som jag ju är svårt drabbad av.

Det är väldigt gulligt av henne och därför vill jag länka hennes youtube-kanal så att ni som vill ska kunna gå in där och titta på denna video, som kom ut igår kväll, samt titta på alla andra videos hon gjort.

Tack så mycket, gulliga Sanna, för att du ville göra en sminkning i ME-färgen blå och tack för att du gjorde denna video för min skull. Tack! 💙

Här är länken till videon:

https://m.youtube.com/watch?v=M8eUGpluLWM

Skulle det inte fungera att gå in via denna länk får ni gå in på youtube och söka på "Sanna Högstedt" så hittar ni denna och många andra videos hon gjort. Prenumerera gärna på hennes youtube-kanal och gilla hennes inlägg så vet jag en sminktokig tjej som blir väldigt glad! 💙

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Så härligt att läsa att du har en så god vän. Ska gå in och titta på henne på youtube. Ha det så bra du kan mitt hjärta.💗💗💙💙💙💙

Svar: Ja, hon är en fin vän. Vi har känt varandra hela livet. Ja, gör det! En stunds underhållning :) Detsamma, hjärtat <3 <3 <3 <3 <3
Hanna Andersson