hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och Àr 27 Är gammal. Mitt liv Àr inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla Àr svÄra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fÄtt efter mÄnga Ärs sökande efter orsak för min kropps dÄliga mÄende. Jag har ocksÄ segmentall rörelsesmÀrta i ryggen, sju diskbrÄck, en svÄr refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det Àr med andra ord ingen dans pÄ rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har sÄ mycket positivt och sÄ mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och tvÄ bonushundar, familj och vÀnner betyder allt för mig. Detta Àr lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

🎁🎈 Grattis pĂ„ min och Linas födelsedag! 🎈🎁

Idag, den nionde november, fyller Lina och jag Är. Vi blir hela 24 Är gamla. Fy sÄ gammalt det lÄter. Men det Àr ju inte sÄ gammalt, egentligen. Det vet jag ju! Men jag kÀnner mig betydligt Àldre eftersom att min kropp Àr sÄ sjuk och svag. Jag har inte direkt en kropp som en 24-Äring borde ha.

Mamma Àr ledig idag och Lina Àr inte i skolan, men det blir till att plugga och jobba med skolarbetet hemma för hennes del. Jag ska bara vila, som alltid annars, idag och hoppas att jag kan ta mig ner till soffan pÄ kvÀllen för att Àta lite gott med familjen och öppna paket. Det Àr min förhoppning med denna dag.

Stort grattis till min Ă€lskade tvillingsyster Lina och stort grattis till mig sjĂ€lv! â€ïžđŸŽˆđŸŽđŸŸâ€ïž

Den hĂ€r bilden pĂ„ Lina och mig Ă€r nĂ„gra Ă„r gammal men jag tycker den Ă€r sĂ„ fin! Vi ser glada ut bĂ„da tvĂ„ och den Ă€r tagen pĂ„ landet, precis vid havet, dĂ€r vi bĂ„da tvĂ„ Ă€lskar att vara. Det Ă€r en fin bild som för fina minnen med sig. Grattis pĂ„ vĂ„r födelsedag, Ă€lskade syster. Jag Ă€lskar dig sĂ„ otroligt mycket, mer Ă€n ord kan beskriva! ❀❀❀

Namn:
Kom ihÄg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 S
skriven :

Stort GRATTIS till dig och din syster....hoppas Din Dag blir underbar med kÀrlek, tÄrta och mÄnga presenter! Kramar <3

Svar: Tack sÄ mycket, fina S! Tack, det hoppas jag med! Jag Àr nöjd om jag bara orkar vara nere i soffan en stund och Àta lite gott och öppna paket. Kramar <3
Hanna Andersson

2 Anna. T
skriven :

GRATTIS pĂ„ födelsedagen â™„ïžđŸŽđŸ˜ŠđŸŽ‚ hĂ€lsa din syster oxĂ„ Grattis!!! Hoppas verkligen du kommer ner till vardagsrummet och fĂ„r njuta av God mat o att bli firad ♄♄ GRATTIS GRATTI GRATTIS ♄♄♄♄ oĂ€ndligt med kramar o kĂ€rlek till dig đŸ˜â™„ïžđŸ˜˜

Svar: Tack sÄ mycket, fina Anna <3 Ja, jag ska hÀlsa henne, tack! <3 Jag har varit nere och fÄtt i mig mat och t o m lite tÄrta, trots att jag har mÄtt hemskt, fruktansvÀrt dÄligt idag, som vanligt... :(
TACK!
Massvis med kramar och kÀrlek tillbaka till dig, bÀsta, finaste du <333
Hanna Andersson

3 Katarina
skriven :

Grattis pĂ„ din födelsedag, sĂ„ klart till syster Lina ocksĂ„!!! đŸŒč Hoppas din dag blir sĂ„ bra och fin som möjligt.
(Jag Àr sÄ dÄlig bÄde i ME:n och annan sjukdom sÄ har under lÄng tid inte orkat skriva pÄ din fina blogg men lÀser allt). MÄnga kramar fina Hanna <333

Svar: Tack sÄ mycket, finaste Katarina! <3 Jag har saknat dig hÀr, men förstÄr att energin inte finns till att skriva hÀr. Jag Àr sÄ ledsen för din skull, finaste du. Det Àr inte lÀtt. Tack för att du lÀser, ÀndÄ <3 MÄnga kramar finaste du <333
Hanna Andersson

4 Magnus
skriven :

Grattis till er bĂ„da! 🎉🎂

Svar: Tack sÄ mycket! :)
Hanna Andersson

5 Katarina
skriven :

💗💗💗

Svar: <3 <3 <3
Hanna Andersson

6 Lina
skriven :

Grattis min Ă€lskade tvilling❀ Är sĂ„ nöjd med vĂ„r dagđŸ˜˜â€ïžâ€ïž

Svar: Tack Àlskling, jag med! <3 <3 <3
Hanna Andersson

7 Anonym
skriven :

Grattis i efterskottâŁïžđŸŽˆđŸ•Ż

Svar: Tack sÄ mycket! <3
Hanna Andersson