hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Min tvilling tar mig med på stan genom att vara både sig själv och MIG! ❤️

Jag har, som de flesta av er nog märker, en väldigt fin familj. Vi står varandra mycket nära och vi bryr oss verkligen om varandra. Vi vill varandras bästa och vi försöker att göra varandra glada och ha det så bra vi kan. När vi är tillsammans och när vi är var och en för sig.

För någon vecka sedan var de andra ute på stan och gick i affärer. Lina och mamma gick in i en smyckeaffär och där hittade Lina två stycken par örhängen till mig. De slogs in i två små paket och Lina gav mig dem på kvällen och jag öppnade, omgiven av min älskade familj. Örhängena var verkligen SÅ fina och så JAG.

Jag blev verkligen överväldigad och väldigt glad! Jag hade inte räknat med att få paket en helt vanlig onsdag (tror jag att det var!). Jag sa till Lina att hon verkligen inte hade behövt köpa örhängen, inte bara ett utan TVÅ par, till mig. Hon sa att hon vet det men att hon ville. Det var väldigt gulligt gjort av henne. Sedan sa hon något som verkligen har satt sig i mitt huvud. Hon sa att "nu när du inte är med på stan och tittar i affärer och handlar får jag göra det för dig".

Och det har hon helt rätt i! Det stämmer så på pricken rätt också för att de två paren örhängen hade jag GARANTERAT köpt till mig själv (de var så fina, så JAG och till ett bra pris) om jag hade varit med. Men det var jag ju inte. Jag är ALDRIG med på stan längre och har inte varit på flera år. Därför får Lina vara mina ögon och både sig själv och MIG. Så att jag också kan få gå på stan och shoppa ibland.

Superfina och verkligen min stil, så JAG! 💙

TACK så mycket, min älskade Lini, för örhängena och för att du tar mig med på stan genom att vara oss båda två för en stund. Är man tvilling så är man! Då kan man göra sånt. Och det är jag oerhört glad och tacksam för. Att vara tvilling är det bästa som finns. Och du, Lina, är den tveklöst bästa tvilling som finns. Du är mitt ALLT, min andra och bättre hälft och mina 50 %. TACK för att du är det. ❤️❤️❤️

Jag och Lina! En bild jag tycker mycket om och som är tagen för fyra år sedan. Lini! ❤️❤️❤️

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lina
skriven :

Ja älskling, är man tvilling så är man❤️ Och det är jag väldigt glad att vi är. Du är mitt allt Honey. Halva mig. Så när du inte är med är det klart att jag tittar och tar kort mm för dig. Älskar dig mest tvilling❤️❤️❤️❤️

Svar: Detsamma, Lini ❤️❤️❤️❤️ Det är jag väldigt glad och tacksam för! 😘😘😘😘Och jag älskar dig mest, min kära tvilling, mina 50 %, mitt ALLT. ❤️❤️❤️❤️
Hanna Andersson

2 Jessica Högberg
skriven :

Så gulligt! Fina är dom😁

Svar: Verkligen gulligt! Visst är de! 😍
Hanna Andersson

3 Linnea
skriven :

Men guud så fint! Ni är så rara mot varann hela familjen. Jag blir så glad av att läsa det!
Fina örhängen är! Kram!!

Svar: Vi är väldigt tajta och det är väldigt fint och härligt! ❤️ Visst är de fina! ❤️
Kram
Hanna Andersson

4 Anna. T
skriven :

Så underbart att läsa att ni har varandra!! ❤ otroligt fin, snäll o omtänksam syster du har 😍😍😍 kul att äntligen få se en bild på er 2 tillsammans! Du kanske har lagt upp några fler bilder innan på bloggen men missat de inläggen... Så häftigt att vara tvillingar, man har varit med varandra från allra första början! Är det så att ni kan typ läsa varandras "tankar"? Känna av om den ena mår dåligt (innan du fick dina svåra sjukdomar)? En annan fråga, läser dina föräldrar din blogg o även andra släktingar?
Super fina örhängen, vi har samma smak du o jag 😊😊 massa kramar o kärlek till dig ❤❤❤

Svar: Hon är verkligen min bästa vän och den som förstår och känner mig allra bäst. Det är väldigt häftigt att vara tvilling och jag har fått den bästa tvillingsyster jag kunde få! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️Visst är det en fin bild! ❤️❤️❤️
Ja, vi läser varandras tankar och kan kommunicera med endast en liten blick eller rörelse. Vi förstår varandra på alla nivåer! ❤️❤️
Ja, mina föräldrar och syster läser min blogg varje dag och har gjort från början och det är helt fantastiskt att de gör det! Vilket stöd de ger mig! ❤️❤️❤️❤️
Jag vet att några släktingar läser, min mosters man t ex. Och så vänner och andra. Jag har många läsare (för att vara jag och en sån liten blogg) och det är jag väldigt, väldigt glad och tacksam för! ❤️❤️❤️
Då har du också bra smak, min fina vän ❤️❤️❤️
Massa kramar och kärlek till dig, snälla rara fina du ❤️❤️❤️❤️
Hanna Andersson