hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och Àr 27 Är gammal. Mitt liv Àr inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla Àr svÄra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fÄtt efter mÄnga Ärs sökande efter orsak för min kropps dÄliga mÄende. Jag har ocksÄ segmentall rörelsesmÀrta i ryggen, sju diskbrÄck, en svÄr refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det Àr med andra ord ingen dans pÄ rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har sÄ mycket positivt och sÄ mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och tvÄ bonushundar, familj och vÀnner betyder allt för mig. Detta Àr lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

💙💛 Glad Midsommar allihop! 💛💙

Idag Àr det den 24 juni och idag Àr det dÄ alltsÄ Midsommarafton! Tiden gÄr fort. Otroligt fort! För sex mÄnader/nÄgra ögonblick sedan var det Julafton och idag, exakt sex mÄnader senare Àr det Midsommar! 
 
Jag önskar er alla, mina kÀra lÀsare, en fin, hÀrlig och Glad Midsommarafton!  

Jag hoppas att ni allihop fÄr en sÄ fin dag som det bara Àr möjligt, utifrÄn alla egnas förutsÀttningar och tycken!  
 
Ni allihop betyder otrolig, oerhört mycket för mig, det vill jag att ni ska veta! Glad Midsommar! 💛💙
 
Klassiskt, typisk sommarvĂ€der! 💛💙
 
Namn:
Kom ihÄg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Önskar dig en riktigt Glad Midsommar. Hoppas att du orkar vara med en liten stund och fira dagen.🇾đŸ‡ȘđŸĄđŸ’™đŸ’›đŸƒđŸ’đŸƒđŸŽ‚đŸƒđŸŠ‹â€ïžđŸ‘©â€â€ïžâ€đŸ’‹â€đŸ‘©đŸ˜˜đŸ¶đŸ„°I-Men

Svar: Tack sÄ mycket, fina Ing-Marie! <3
Hanna Andersson

2 sandra ledin
skriven :

Ha en riktigt fin midsommar!!!

Svar: Tack sÄ mycket, fina Sandra! <3 Stor kram <3
Hanna Andersson

3 Anonym
skriven :

Jag har skickat en midsommarhĂ€lsning frĂ„n oss pĂ„ Messenger.🇾đŸ‡Ș☀

Svar: Tack sÄ mycket för ditt jÀttefina meddelande, Ing-Marie! Jag har lÀst det, i omgÄngar, men jag har Ànnu inte orkat svara, som du ju mÀrkt. Jag ska svara sÄ snart det bara gÄr!
Stora, varma kramar och kÀrlek till dig, Àlskade Ing-Marie! <333 <333
Hanna Andersson

4 Anonym
skriven :

Som jag skrev, du behöver inte svara. Ville bara skicka en hĂ€lsning till dig.❀❀❀I-M