hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Idag är det dessvärre fullt upp!

Jag ska på något sätt klara av att ta mig igenom både att få spruta nummer två på vårdcentralen (Covid vaccinet) och sedan direkt efter det går då flytten ut till landet! 

Det är mycket som jag ska orka ta mig igenom idag och jag vet ärligt talat inte riktigt hur det ska gå. Men på ett eller annat sätt kommer det att gå, det måste det! 

Det är helt nödvändigt för mig att jag tar den andra sprutan, vaccinet, som jag erbjuds idag. Och sedan är det såklart helt nödvändigt att jag följer med till sommarstugan jag också. Jag kan ju inte bli lämnad ensam kvar hemma i huset! 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Det blir en riktigt tuff dag för dig. Men bra att bara behöva åka ut en gång. Hoppas att du kan få lite vila efter sprutan och flytten.Tänker som vanligt på dig.Varma kramar❤️❤️🤗🐶❤️🍀🌸🍀🌸🍀🌸💙💙I-M

Svar: Ja, det var det verkligen. Men det var skönt efteråt att bli av med allt på en och samma dag, istället för att ta en sak dag efter dag. Ja, precis. Och det är så skönt att äntligen få komma ut till stugan för att bo där hela sommaren! <3 Och jag tänker på dig, som vanligt! <333 <333
Varma kramar och kärlek <333 <333
Hanna Andersson

2 annicaslivvidhavet.blogg.se
skriven :

Lycka till!! 🥰
Fick min andra igår.
Skönt att komma ut till landet när du väl har landat 🥰

Svar: Tack så mycket! Ja, pappa sa att han mötte dig där på Vårdcentralen! Skönt att du också är färdig med Covid-vaccineringen nu!
Ja, verkligen skönt. Det är härligt att få komma dit ut och bo där hela sommaren. :)
Hanna Andersson

3 sandra ledin
skriven :

Jobbigt att det blev båda sakerna på samma dag. Hoppas att allt går bra och att du kan få vila upp dig i lugn och ro väll på plats i stugan <3

Svar: Ja, det var otur att det blev allt på samma dag. Men samtidigt finns det fördelar med det också- det blir en tuff dag, men sedan är man av med det istället för att det ska hålla på i flera dagar på raken. Det är verkligen inte så roligt det heller! Tack så mycket, snälla, rara du! <3
Stor kram <3
Hanna Andersson