hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Några bilder med viktiga citat! ❤️

Jag är så otroligt dålig och mår så otroligt katastrofalt dåligt att allt jag orkar är att visa några bilder som dagens inlägg! Jag hoppas innerligt att ni, mina kära läsare, nöjer er med det! 

TACK så mycket för att ni fortsätter att läsa, gilla, kommentera och stötta på andra sätt och vis! Stort, stort TACK! ❤️❤️❤️ 

Just precis DETTA önskar jag så innerligt, otroligt mycket! Det bara MÅSTE bli så! Precis så som det står! 

Ni vet vilka ni är som tillhör min familj... Ni vet...! 


 

Detta är så fullkomligt och totalt SJÄLVKLART för mig, min familj och så gott som varje människa som finns nära i mitt liv och det gör mig så ARG, ledsen och frustrerad att det inte är lika självklart och till och med inte självklart alls hos så otroligt många andra! Det är stört! Helt galet vilket hat som finns mot vissa människor endast på grund av vem de älskar! Galet! Jag blir så ledsen. 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Så bra citat du hittar hela tiden.
Naturligtvis är vi glada vad du än lägger ut. Vi är mer än nöjda med både roliga och kloka bilder och citat. Jag vill bara att du ska få må lite bättre snart. Jag tänker på dig och du finns för alltid i mitt hjärta. Du ger mig styrka att fortsätta mitt ickeliv. Varmaste, mjukaste kramar kommer från mig🤗🤗❤️❤️🐶❤️❤️💙💙💐💐💐I-M

Svar: Ja, det tycker jag med, att det var bra citat, alltså. Tack så hemskt mycket för allt stöd du ger mig, Ing-Marie! Du är ovärderlig i mitt liv, Ing-Marie! Du är så otroligt snäll och omtänksam och mån om mig. Jag är så glad och tacksam för att du finns i mitt liv, att du är en sån fantastisk och helt underbar vän till mig. TACK för det, älskade du! <333 <333 <333 <333
Hanna Andersson