hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Detta stämmer verkligen in på mig!

Japp, exakt så är det! Tror det är många tjejer som känner igen sig helt och hållet i detta!
 
Japp! Detta stämmer också in på mig, hur det är, hur jag känner och hur jag resonerar, hur jag ser på saker och ting, hur jag agerar i vissa situationer osv osv. Precis så här är det! 
 
Jajamensan! Detta stämmer också med mig till 100 %! Alla hundratals bilder jag har på min telefon på mina älskade små hjärtan, Tyra, Tjorven och Trisse, rörs inte! Nej, de är som heliga för mig. Bättre än alla andra. ❤️🐶❤️🐶❤️🐶 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Heléna
skriven :

Hej min käraste, älskade finaste Hanna! Nu är jag tillbaka efter åter ett uppehåll. Hälsan har bråkat och så somnade Dessi in så min tillvaro blev lite väl omkullkastad för att jag skulle orka vara social här på bloggen. Dessi fick 14,5 fina år så det är ju okej, men det är väldigt tomt utan henne... Massor av stora kramar till dig världens finaste, bästa, älskade Hanna <333

Svar: Hej kära, älskade, finaste Helena! <333 Jag blir alltid lika glad när jag ser att det är just du som skriver! <3
Åh nej, så hemskt att ditt lilla hjärta Dessi inte finns med dig längre. Jag beklagar sorgen <333 Så tufft för dig!
Förstår att det måste vara otroligt tufft och ensamt och tomt utan henne. Jag lider verkligen med dig <333
Massa massa kramar och kärlek till dig, världens finaste, bästa, mest underbara och älskade Helena <333
Hanna Andersson

2 Enhörningem
skriven :

Hahaha! De sista två är hög igenkänning! Kraaaaaaaaam o puss älskade vännen min!!! 🐶🐈🦄🐘🐹🐯🐎❤❤❤❤❤❤❤

Svar: Visst är det! Älskade hjärtat mitt ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Hanna Andersson

3 Anonym
skriven :

Nagellacket var mitt i prick😄. Då om någon gång är man hjälplös. Enda gången jag ligger med mina händer knäppta för att inte förstöra det🙏😄.Inte så ofta men det händer. Härligt med din humor som du trots allt har kvar. Min mobil och padda är mer än fulla med mina barn, men mest barnbarn. Många bilder ser nästan lika ut, men en min eller blick som måste få vara kvar. Tyvärr har jag varit tvungen att radera några dubbla bilder. Det gör lika ont i mig varje gång. Medan jag raderar upprepar jag Förlåt, Förlåt, Förlåt. Så fånig är jag som mormor och farmor. Men det står jag för. Det är nog samma för dig om du måste radera någon gång. Kärlek till dig och alla dina små vänner. Älskar dig mitt hjärta❤️❤️🐶🐶🐶❤️❤️❤️😘😘😘I-M

Svar: Älskar dig så mycket, finaste du ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Hanna Andersson

4 N
skriven :

Hi Hi. Byt ut hund mot katt, så skulle det kunna vara mig. :)

Svar: Haha 😂
Hanna Andersson