hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

På tal om elefanter...

...som jag ju skrev om igår vill jag passa på att ta upp ämnet "elefanter" igen och nämna och rekommendera en jättebra bok. 
 
Såhär ser boken ut! Den heter "Mannen som talade med elefanter- ett liv i frihet på den Afrikanska savannen. Den är skriven av Lawrence Anthony. 🐘❤️ 
 
Det är en väldigt bra bok, tycker jag. Jag läste den för drygt tre år sedan, då jag fortfarande kunde läsa mer än någon mening här och var. Boken är stundtals väldigt härlig och fin och stundtals otäck och sorglig, till exempel då det handlar om tjuvskytte som är något av det absolut värsta jag vet. Läs denna bok, den är bra! 🐘❤️
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: