hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Hoppas det fungerar att svara på era kommentarer igen!

Det har inte fungerat att svara på era fina kommentarer på flera dagar, som ni vet eftersom att jag skrev ett inlägg om det så ni skulle få reda på varför det inte fanns något svar på era kommentarer. Det var alltså inte så att jag struntade i att kommentera, verkligen inte, men det gick inte! Nu hoppas jag däremot att det fungerar igen! Det ser ut som det gått bra att skicka iväg mina svar på era kommentarer, men jag vet inte säkert än. 
 
Jag har gått tillbaka och svarat på de kommentarer som jag inte kunde svara på tidigare plus att jag svarat på ett gäng nya kommentarer, så jag har svarat på ca 25 kommentarer nu! TACK till alla er fina läsare som skriver till mig. Det betyder så mycket för mig! Ni som inte fick svar på era kommentarer direkt när ni skickade dem får gärna gå tillbaka till de äldre inläggen (de som ut för några dagar till en vecka sedan) inläggen och se om mina svar syns nu! Jag hoppas, hoppas att det gör det nu! Både för er och för min skull! För nu orkar jag snart inte skriva samma svar om och om igen på samma kommentarer! Det blir lite tröttsamt, plus att det tar massa onödig energi.
 
Det är tur att jag har lätt för att skriva, att texter och svar på kommentarer mm mer eller mindre bara rinner ur mig. Annars hade det aldrig gått, då hade jag inte kunnat ha kvar denna blogg. Men det är jag väldigt glad att jag kan ha och jag skulle bli ännu gladare om det är så att det återigen fungerar att svara på era fina kommentarer! Hoppas att det gör det, ni får gå in och kika och se om det går! Och fortsätt läs och fortsätt kommentera! Så fortsätter jag att skriva inlägg och svara er! 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Så mycket energi du lägger ner på din blogg och svarar alla som skriver. Så fint att visa alla uppskattning för att de svarar dig. Även om du skulle kunna skriva ett tack till alla i ett inlägg. Men vet att du inte vill göra det. Vi ser ju att våra kommentarer kommit fram och att du sett dem.Men du är så godhjärtad och vill att alla ska få uppmärksammas. Finaste Älskade Hanna❤️Så mycket kärlek du sprider❤️ Tack för det, känns så bra att bli sedd och hörd vad man än skriver om❤️ Älskade lilla vän❤️ All kärlek tillbaks till dig ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️I-M

Svar: Ja, jag lägger verkligen ner mycket energi på bloggen! Både genom att skriva texter men också att svara på kommentarer. Det tar extremt mycket energi båda delarna, men det är värt det för jag älskar att skriva och jag får energi tillbaka av att ta del av alla fantastiska kommentarer som jag får varje dag! Och att se hur många det är som läser det lilla JAG skriver är fantastiskt och ger energi tillbaka det också! <333 Du sprider så mycket kärlek du med, Ing-Marie! Inte minst till mig! Och det betyder så mycket, det vet du! <333
Massa massa kramar och kärlek till dig, finaste du <333 <333
Hanna Andersson

2 Anonym
skriven :

Vi vet nog alla att det berodde på något när vi inte såg några svar. Värst var att undra om du blivit så mycket sämre så du inte hade ork. Men som tur var fick vi förklaring. Så omtänksamt av dig. Vilket jobb du fick att försöka svara på allt. Förstår att det tog hårt på dig. Men du är en kämpe utan dess lika. Varmaste kramar min hjälte❤️ Älskar dig för alltid❤️❤️❤️❤️ I-M

Svar: Ja, det var verkligen krångligt här på bloggen! Det gick INTE att svara på en enda kommentar och det var så frustrerande för jag vill svara på ALLA fina, underbara kommentarer jag får, men så gick inte det, hur mycket jag än försökte! Men nu fungerar det igen och det känns skönt! <333
Du är också en helt fantastisk kämpe som jag beundrar otroligt mycket! <333 Älskar dig så mycket <333 <333
Hanna Andersson