hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Höstpyntat och fint här hemma! 🍁

Det är flera veckor sedan Lina höstpyntade och gjorde fint här hemma men det har inte blivit att det tagits bilder på det än så därför har jag inte kunnat visa hur fint hon gjort. Förrän nu! 

På matbordet står en fin, höstlig bricka med löv och konstgjorda äpplen på. Bredvid står en glasskål med kastanjer Lina plockat in. Visst är det fint! 

Den här pumpan flyttade in för några dagar sedan. 

Fler löv och konstgjorda äpplen samt en stor och fin kotte Lina hittade i skogen förra året. Kottar är väldigt fina, tycker jag. 

För att matcha pumpan och göra vårt hem lite mer Halloween-aktigt har Lina varit pysslig och limmat fast små orangea fladdermöss på en glasvas som används som en ljuslykta.

Hon är så pysslig, min kära syster. Och hon gör fint här hemma och pyntar och fixar efter årstid. Utan henne hade vi inte haft så hemtrevligt och vi hade definitivt haft väldigt många färre värmeljus och små värmeljushållare av olika slag! Det är ett som är säkert! Tack, Lina, för att du pyntar och gör fint här hemma. ❤️

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anna. T
skriven :

Så fint hon gjort!!! Jättemysigt ❤ hur gick det för dig med att jaga rätt på recept? Vill du visa bild på din jordglob när hon fått sin plats i ditt rum? ❤ jag älskar jordglober! Speciellt de som är som din, lite äldre. Såååååå fina!!! Tänker mkt på dig!!! Tack för att du bloggar o kämpar 😘😍❤ massa kramar o kärlek fina Hanna ❤❤❤

Svar: Visst har det blivit fint! Hon är verkligen duktig på att pynta och greja och göra fint här hemma! 😍😍 Till slut, efter mycket om och men fick jag tag på receptet. Inte klokt att det skulle vara så svårt och ta sån tid! Men det gjorde det...
Ja! Jag ska snart visa bild på hur fint det blev! Har inlägg förberedda inför det!
Ja, jag älskar oxå jordglober! Jag vet inte hur gammal min är, men med tanke på att den kommer från min mormors föräldrahem är den inte från igår!
Tack så mycket för att du skriver! Det betyder mycket för mig! <333
Massa kramar och kärlek finaste du ❤️❤️❤️❤️
Hanna Andersson

2 Lina
skriven :

Tack Honey😘 Jag tycker om att fixa och göra det fint där hemma😍🍁🍂🎃🕸
Och snart är det dags för julpyssel och pynt😍☃🎄🎅

Svar: Varsågod! <3 Jo, jag vet ju att du gör det. Ja, nu är det inte så långt kvar! <3
Hanna Andersson

3 Linnea
skriven :

Men så fint hon gjort, din syster!! Så duktig hon är! Hon hade gärna fått pynta och göra lika höstligt och fint hemma hos mig!! Kramar till er båda fina systrar!!

Svar: Väldigt fint. Ja, hon är duktig. Ja, det skulle hon säkert göra! Kram
Hanna Andersson