hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Välj EN av dessa fyra!

 
Jag måste utan tvekan välja nummer 1. Detta på grund av några olika anledningar. Bland annat för att sömnlösheten är ett mina mest plågsamma och förödande symtom. Sömnen är bland det viktigaste som finns för mig som svårt ME-sjuk och jag får alldeles på tok för lite sömn. De andra alternativen vore dumt att välja.

Vad skulle ni välja?

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Nilla
skriven :

Jag skulle också välja nr 1. Sover någonstans mellan två och tre timmar varje natt 😣 Kram

Svar: Jag med! Det suger. Får inte ens det, får 0-2 timmars sömn vanligtvis. Kram
Hanna Andersson

2 Katarina
skriven :

Jag skulle utan tvekan också välja nr 1 = A!!!! Åh, vad jag önskar att vi skulle kunna få en möjlighet att kunna få välja en ok sömn, en av mina största önskedrömmar.
Önskar dig en så bra dag som möjligt trots värmen, jag ligger med stängda fönster då luften är för varm som kommer in : ( Många kramar fina vän <333

Svar: Håller helt och hållet med dig! De som inte väljer A har ingen om hur det är att ha stora sömnproblem. Och de som väljer A vet hur det är, alldeles för väl. Tack. Jag har också stängda fönster då barn och grannar låter så mycket utanför. :(
Många kramar fina du <333
Hanna Andersson

3 Linnea
skriven :

Jag skulle välja att alltid ha ett nystädat hus. Men så har jag ju inga större problem att sova, så det är ju inte samma sak. Kram!!

Svar: Det förstår jag! Nej, det blir ju skillnad såklart. Kram
Hanna Andersson

4 Therese Åström
skriven :

Helt klart nr 1.

Svar: Instämmer helt!
Hanna Andersson

5 Hannas krypin
skriven :

Jag väljer också 1. En hel natts ostörd sömn vore underbart.

Svar: Ja, det vore verkligen helt underbart! 😍👍
Hanna Andersson