hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

En vacker present på ME-dagen 12/5! 💙

Nu ska jag berätta och visa bild på det jag fick i lördags. Jag fick en present (eller vad jag nu ska kalla den) av min älskade familj i lördags, på självaste ME-dagen. De vet vad jag tycker om och vid det här laget tror jag att de flesta av mina läsare också gör det! Favoritfärgen? Blå! 💙 Favoriten som piggar upp i vardagen? Blommor! Kombinationen av dessa två: en underbart vacker blå och blå/grön Hortensia som blommar så fint.

Visst är den otroligt vacker! Så fint med blått och lite grönt! Tack så mycket, min älskade familj. Ni vet precis vad jag önskar mig och vad som piggar upp i min vardag. Tack! 💙

De kom in i mitt rum där jag låg i min ensamhet och vilade och gav mig denna. Gissa om jag blev glad?! Det gjorde hela min dag. ME-dagen. 💙

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Katarina
skriven :

Så vacker hortensia! Otroligt fint av din familj <3 Blommor betyder så mycket. Många kramar fina du<333

Svar: Otroligt vacker och fint av min familj. De är så rara mot mig <3 Ja, blommor är underbara på alla sätt! <3 Många kramar fina du <333
Hanna Andersson