hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Lina klarade första tentan!

Jag är ofta stolt över min tvillingsyster Lina. Hon gör massa bra grejer som gör mig stolt och imponerad. Senaste grejen är att hon klarade första tentan. Det var ett stort prov som bestod av tre olika delar. Hon klarade alla tre och fick VG, det högsta betyget man kunde få. Jag är väldigt stolt över henne. Det är imponerande att hon klarar av att plugga så bra och göra bra ifrån sig på tenor och redovisningar och övriga lektioner när vi har det så tufft här hemma. Min situation påverkar såklart hela familjen, inte minst Lina som jag står otroligt nära. Det känns därför extra stort att hon klarade av att prestera och fick VG på tentan trots att hon går med ständig ångest och oro för mig.

Här är Lina och Trisse. Kortet är tagit i somras när mamma, Lina och Trisse var ute och vandrade i två dagar. 

Bra jobbat, Lina. Jag är så stolt och imponerad av dig!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lina
skriven :

Tack älskling❤️ Det var otroligt skönt att få tillbaka svaret på tentan och veta att det gått bra😅
Är inte lätt, framförallt inte när det som du säger, är tufft där hemma. Men jag gör mitt bästa och kämpar på så gott som det går. Och så har jag ju dig och ditt stöd. Då klarar jag det mesta❤️ Puss på dig Honey❤️❤️❤️

Svar: Varsågod, Lini <3 Förstår att det är det! Det var väldigt skönt för mig med! <3 Nej, det är inte lätt för någon av oss. Men du är stark som fixar att plugga ändå.
Och jag har dig som mitt stöd. Tur att vi har varandra <3
Puss tillbaka, Lini <3 <3 <3
Hanna Andersson