hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

En hjärtformad rumpa! ❤️

Vårt ena vilda husdjur, en av rådjuren, var på besök härrom kvällen. Eller de är på besök varje kväll, men de fotograferas inte varje kväll. Pappa tog ett kort på ett av rådjuren i förrgår kväll och kunde då konstatera att hans horn vuxit en hel del. För bara några veckor sedan var hornen som två små stumpar och nu har de börjat växa ut mer. Han är så fin, vårt ena rådjur. 
 
En något mörkt bild, tyvärr. Men hjärtat på rumpan lyser upp lite! ❤️
 
När pappa skickade bilden till mig kunde vi också konstatera, förutom att hornen vuxit, att rådjurens vita rumpor ser ut som ett uppochnervänt hjärta. Väldigt fint! Rådjur är väldigt vackra djur och deras hjärt-formade rumpor är charmiga. Vi är så glada som har våra vilda husdjur, rådjuren och hararna. ❤️
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: