hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och Àr 27 Är gammal. Mitt liv Àr inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla Àr svÄra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fÄtt efter mÄnga Ärs sökande efter orsak för min kropps dÄliga mÄende. Jag har ocksÄ segmentall rörelsesmÀrta i ryggen, sju diskbrÄck, en svÄr refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det Àr med andra ord ingen dans pÄ rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har sÄ mycket positivt och sÄ mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och tvÄ bonushundar, familj och vÀnner betyder allt för mig. Detta Àr lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

💙💛🇾đŸ‡Ș GLAD MIDSOMMAR! 🇾đŸ‡Ș💛💙

Idag, den 22/6-18, Àr det Midsommarafton! Tiden har gÄtt sÄ fort att jag inte hÀngt med. Det kÀnns sÄ konstigt att det redan Àr midsommarafton. I min hjÀrna har maj knappt ens börjat! Jag Àr lite efter, kÀnner jag. Jag vill inte ödsla för mycket energi pÄ att skriva sÄ lÄngt inlÀgg. För min plan, önskan, mÄl och hopp Àr nÀmligen att jag ska kunna kÀmpa och tvinga mig upp ur sÀngen och vara med och Àta Midsommarlunch. Kliva ur mitt nattlinne, fÄ hjÀlp att ta pÄ mig en sval sommarklÀnning, fÄ hjÀlp att byta örhÀngen och vara med och Àta sill och potatis. Det skulle jag verkligen VILJA. Sedan om jag orkar det Àr en helt annan sak. Men jag hoppas, hoppas.

Jag skriver imorgon och berĂ€ttat hur det gick. Tills dess att vi hörs imorgon vill jag önska alla fina lĂ€sare en riktigt fin och glad Midsommar. Oavsett om ni Ă€r friska eller sjuka, ensamma eller ska fira med nĂ„gon/nĂ„gra, glada eller ledsna sĂ„ önskar jag er en fin dag. TACK till alla som lĂ€ser, gillar, kommenterar och stöttar. Kramar och kĂ€rlek till er frĂ„n Trisse och mig! 💙💙🇾đŸ‡Ș🇾đŸ‡Ș💛💛

💙💛🇾đŸ‡Ș GLAD MIDSOMMAR! 🇾đŸ‡Ș💛💙

Namn:
Kom ihÄg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Grethe Hagen
skriven :

💙💙💙🇾đŸ‡Ș🇾đŸ‡Ș🇾đŸ‡Ș GLAD MIDSOMMAR til deg o dine o Trisse lille vakkre Hanna 🇾đŸ‡Ș🇾đŸ‡Ș🇾đŸ‡Ș💙💙💙

Svar: Glad Midsommar Ă€lskade Grethe! 💙💙💙 Massa kramar och kĂ€rlek till dig 💙💙💙
Hanna Andersson

2 Katarina
skriven :

Tack sĂ„ mycket! 💙 Önskar Ă€ven dig och din familj en fin midsommar! 🇾đŸ‡Ș Hoppas du fĂ„r mĂ„ sĂ„ bra som möjligt.
MĂ„nga kramar till dig fina vĂ€n och till goa Trisse och din övr familj 💕

Svar: Jag har tvingat mig sjÀlv att vara med lite dÄ och dÄ, bland annat vid lunchen. Jösses sÄ mycket adrenalin som krÀvdes! Och envishet. Detta kommer jag fÄ sota ordentligt för, sÄklart, men det visste jag ju innan!
Hoppas du haft en sÄ okej dag som möjligt.
MÄnga kramar tillbaka, fina vÀn, frÄn Trisse, mig och familjen <333
Hanna Andersson

3 Anonym
skriven :

Glad midsommar! 💐🇾đŸ‡Ș
Hoppas du haft det bra. Du har en kÀrleksfull familj och du verkar vara en klok ung kvinna.

Svar: Glad Midsommar! Det har varit helt okej, tack.
Ja, det har jag verkligen! <3 Tack.
Hanna Andersson

4 Linnea
skriven :

Glad Midsommar! Du skriver lika bra som alltid. LÀser varje dag! FortsÀtt skriv! Kram!!

Svar: Glad Midsommar till dig med! Tack sÄ mycket. Vad gullig du Àr <3 Tack.
Ja, det ska jag verkligen göra!
Kram
Hanna Andersson