hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Trisse kan vara lugn och trygg...

...när han har två vaktande tikar framför sig! Tyra och Tjorven sköter vaktandet så Trisse, lille sonen och lillebrorsan, kan vila. Och det gör han så gärna med sina tjejer bredvid sig. 🐶❤️

Tyra längst tilk vänster och Tjorven till höger och lille Trisse-pojken närmast kameran. 🐶❤️

Denna underbara bild tog jag på mina små hundar (Trisse som är min egen och Tyra och Tjorven som är mina bonusvovvar) när Tyra och Tjorven och deras matte och husse var hos oss och fikade för några veckor sedan. Vi bor bara ca 100 meter ifrån varandra här ute. När Tjorven skäller, som hon gör ofta när hon leker, hör vi henne klart och tydligt och det känns mysigt att ha dem så nära. Det tycker Trisse också! Tyra, Tjorven och Trisse är mina små hjärtan. Jag älskar dem över allt annat. De är mitt ALLT. 🐶❤️

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Jessica Högberg
skriven :

Mysigt med så många vovvar

Svar: Otroligt mysigt! <3
Hanna Andersson

2 Anna. T
skriven :

Så fina de är dina små pälsklingar ❤🐶❤🐶❤ vem är mamma till Trisse? Så mysigt att ha Tyra och Tjorven så nära både hemma och på sommarstället ❤ underbara hundar som verkligen är ens bästa vän ❤ massa kramar och kärlek till dig ❤❤❤❤❤

Svar: Visst är de helt underbart fina! 🐶🐶🐶❤️❤️❤️ Trisses biologiska mamma heter Flisan och är svart/silver precis som Trisse.

Ja, det är helt perfekt att vi bor så nära varandra året om!
Ja, hundar är helt fantastiska på alla sätt och vis. ❤️🐶❤️🐶❤️🐶
Massa kramar och kärlek tillbaka, fina vän ❤️❤️❤️❤️
Hanna Andersson

3 Nilla
skriven :

Ha ha så sött. Här är det taxarna som vaktar tjejerna :-) Kram

Svar: Visst är det sött! Haha Tjejerna har body guards! ;)
Kram
Hanna Andersson