hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Kaffe är GÖTT! ☕️

Kaffe gör mig inte piggare, tyvärr. Det gör det inte heller svårt för mig att sova. Det påverkar mig inte alls på något sådant sätt. Men det är gott, väldigt, väldigt gott! Jag älskar kaffe! Jag är inte beroende av det, det är inte så att jag mår dåligt och får huvudvärk eller så om jag inte dricker kaffe. Mår dåligt gör jag ju ändå och ont i huvudet har jag ju ändå! Kaffe eller ej. Jag dricker helt enkelt kaffe för att jag tycker det är så himla GÖTT! Och det är väl egentligen det bästa skälet till att dricka kaffe, skulle jag säga!

Vad tycker ni, kära läsare, om kaffe? Tycker ni det är gott eller dricker ni det för att bli pigga? Får ni svårt att sova av kaffe? Tycker ni som jag, att kaffe är väldigt gött? ☕️
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Nilla
skriven :

Jag slutade dricka kaffe för många år sedan då jag var så himla känslig och fick hjärtklappning och inte kunde sova 😊 Kram

Svar: Jag får inte hjärtklappning och jag har aldrig märkt någon som helst påverkan på min sömn. Tur det, för jag älskar kaffe! :) Kram
Hanna Andersson

2 Anonym
skriven :

Kaffe är himla GÖTT! Drack mycket kaffe innan jag blev sjuk i ME men tål det tyvärr inte ALLS längre. Tur att du kan dricka kaffe iaf hjärtat för du är så himla värd allt GÖTT du bara kan få! Puss tass och kraaaaaam från mig!! Din enhörning ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Svar: Eller hur! Tråkigt att du inte tål kaffe längre. Det verkar som att det är många som inte gör det. Tack så mycket, mitt hjärta <3 Puss och kramar till dig, min älskade Enhörning <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
Hanna Andersson