hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

TACK och God Natt! ❤️😴

Jag har blivit överväldigad, än en gång, av fina och stöttande kommentarer och meddelande. Några här på bloggen och ännu fler på Facebook och personliga meddelande mm. Jag delar inte blogginlägg särskilt ofta på Facebook, men ibland gör jag det och stödet, läsare och fina kommentarer väller in. Mer än andra dagar. Det känns alltid lika fint och stort att folk som jag inte ens känner (och för all del personer i min närhet/bekantskapskrets som jag känner) tar sig tid att läsa just det jag har skrivit.

Jag är inte särskilt aktiv på Facebook, i stort sett bara när jag delar blogginlägg dit, och jag har inte instagram eller Twitter eller något annat utan det är bloggen jag lägger min tid och energi på. Och visst tar det mycket energi, lite tid också. Men det är så värt det. Jag älskar att skriva och varje gång jag blir så har översvämmad och överväldigad av kärlek och respons fylls jag på med ny energi, lust och inspiration att fortsätta skriva. För det vill jag tacka alla er, mina fina läsare.

Nu ska Trisse och jag försöka sova. Önska oss (mest mig, Trisse brukar inte ha några större problem med sömnen) lycka till! TACK och God Natt! ❤️😴

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: