hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Romantisk middag för herr och fru Rådjur! ❤️

Vi har som vanligt besök av våra vilda djur här på kvällarna. De är så fina. Vi blir lika glada varje gång någon av oss får syn på ett rådjur eller liten hare gåendes eller hoppandes in på vår tomt. Det känns bra att vi ger dem mat, att vi stöttar dem i vinterkylan och gör deras överlevnad lite lättare.

Geten är den till vänster och bocken den till höger. Man kan skymta bockens horn lite svagt i mörkret och man ser att han är större än henne, både lite högre och kraftigare byggd. De är lika vackra båda två och det ser så mysigt ut när de kommer gåendes in på tomten, äter och går igen tillsammans. Det är fint att ha sällskap av någon man tycker om. ❤️

Igår tog pappa detta fina kortet. Herr och fru Rådjur var på romantisk dejt, de stod och åt middag sida vid sida. Väldigt fint att se. Tack pappa för alla kort du tar och skickar till mig. ❤️

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: