hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Otroligt gulliga vänner som får mig att skratta! 😂❤️

Jag har några väldigt, väldigt kära vänner. De två jag syftar på nu är vänner jag inte ens träffat i "fysiska världen" men vi skriver till varandra varje dag och är otroligt nära. Delar både glädje och sorg. Sjukdom, drömmar, smärta. Tankar som endast en svårt kroniskt sjuk person kan förstå. Det är också så vi "träffats", genom ME-grupper. De är lika nära vänner som de vänner jag känt sedan jag var liten. Jag uppskattar dem otroligt mycket. Ni vet vilka ni är, A och C.

Det jag skulle komma till är i alla fall det att båda dessa fina vänner har skickat roliga bilder, skämt och roliga klipp på folk som ramlar i vattenpölar och annat skoj. De har uppenbarligen läst inlägget jag la ut igår om att jag gillar den typen av klipp/humor och att vi alla måste skratta lite mer. Helt underbart fint av dem. Deras meddelanden gjorde min dag. Tack så mycket, älskade ni. Jag är evigt tacksam för er vänskap.

Ett exempel på en rolig bild jag fick skickas tilk mig av en av mina kära, älskade vänner. 😂❤️
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: