hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Hoppas kraschen snart går över! 🤕

Jag är, som jag skrev igår, ordentligt kraschad efter julaftonens firande som jag var med på här hemma på kvällen. Jag vilar, vilar och vilar ännu mer och hoppas, hoppas att kraschen är över tills på måndag då det är Nyårsafton. Min önskan och förhoppning är att vara med uppe från sängen en stund på Nyårsaftonens kväll. Vi får se hur det blir med den saken. Allt jag kan göra är att fortsätta vila och hålla tummar och tår att jag återhämtar mig från kraschen idag eller senast imorgon!
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Heléna
skriven :

Skickar massor av stärkande kramar till dig för att komma upp ur kraschen <3 Hopas du snart mår bättre världens bästa finaste Hanna <333

Svar: Massa kramar tillbaka till dig, finaste Helena <333 Tack, det hoppas jag med, världens finaste, bästa du <333
Hanna Andersson