hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Trisses profil på en dejtingsida för hundar! 🐶❤️

Jag fortsätter på samma spår som igår, nämligen att försöka se det ljusa och positiva i vardagen, trots allt helvete som sjukdomarna ger, sorgen och den ständigt närvarande döden. Trisse är mitt lyckopiller, därför har han huvudrollen i också detta inlägg. Tack för att ni läser, kommenterar och stöttar. ❤️

Temat i detta inlägg är följande: om Trisse var med på en dejtingsida på nätet för hundar och sökte sitt livs stora kärlek. Hur skulle det då se ut?

Trisses profilbild:

Trisses presentation:

Hej! Jag heter Trisse. Jag är en fyra och ett halvt år gammal gentleman. Jag har en äldre själ och stressar inte utan går varsamt fram i livet. Jag tycker om att leka och gå långa promenader. Så länge jag får vila upp mig i soffan/sängen ordentligt mellan varven.

Jag står min familj, både mina tvåbenta och fyrbenta familjemedlemmar, oerhört nära så det är viktigt att den jag dejtar tycker om min familj och tvärt om. Annars kommer det aldrig fungera.

Jag söker en äldre, större tik som är snäll och som uppskattar både min lekfulla och min mysiga sida. Visst faller jag främst för stora hundar. Men tjejer av min egen ras (dvärgschnauzer) är jag också väldigt förtjust i.

På vår första dejt tar jag gärna en promenad innan vi går in i värmen och äter något gott. Min mage är känslig så det får inte vara kryddigt för min del. Jag tycker om att ligga nära och mysa och vill du får du gärna lägga ditt huvud på min varma mage. Det är väldigt många som uppskattar min mage. Jag är till och med utbildad Magterapeut.

Då jag blivit uppfostrad av två starka och självständiga tikar, samt två människo-mammor är jag väldigt van vid att umgås med tjejer. Och mina mammor säger att jag behandlar alla tjejer jag möter med oerhört fin respekt just för att jag blivit uppfordrad av främst tjejer. Jag är en lyhörd, snäll, lugn och respektfull ung man och mer avslappnad och cool kille än mig går knappt inte att hitta.

Tycker du att jag verkar vara mannen i ditt liv så hör gärna av dig. Även om utseendet inte är det viktigaste får du gärna skicka en bild. Jag har en profilbild samt några fler bilder som visar hur jag ser ut och vad jag tycker om att göra.

Så social, snäll och trevlig som jag är har jag många vänner och har lätt för att få nya. Skulle vi träffas och tycke inte uppstår får du gärna bli min nya vän. 

Bilder: 

Här ligger jag och myser med en av mina vänner, Kalle Kamel. 

 

 
 
Tack för att du var inne på min profil. Hoppas vi hörs och ses! Svansviftningar och nospussar från Trisse! 🐶❤️
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Heléna
skriven :

Helt underbart!!! Otroligt bra beskrivning av Herr Trisse och bilderna är fantastiska! Han skulle helt klart få många svar på sin kontaktannons :D Hoppas du har haft en så bra dag det bara går fina du <3 Många stora kramar till dig världens bästa finaste Hanna <333

Svar: Tack så mycket, finaste Helena <333 Visst är bilderna fina! Jag blir helt varm och full av kärlek varje gång jag tittar på bilder på Trisse. Och varje gång jag ser honom live! <3 Jag tror oxå att han hade fått många svar faktiskt!
Denna dag har varit ännu mer av ett helvete än alla andra. Hoppas morgondagen blir lite mindre plågsam.
Hoppas din dag varit mycket bättre än min och att febern släppt. <3
Många stora kramar tillbaka till dig, världens bästa och finaste Helena <333
Hanna Andersson

2 Linnea
skriven :

Men guud vilka fina bilder på Trisse och så fint skrivet. Är säker på att tjejerna skulle stå på kö om han var ute på dejtingsidor!
Tänk om det fanns dejtingsidor för hundar! Haha
Kram!!!

Svar: Visst är han fin! <3 Det tror jag oxå att de hade gjort! Ja, tänk det! Kram
Hanna Andersson