hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Jag är så trött på att alltid vara trött och på att alltid vara trött på att vara trött

Ja, mest av allt är jag bara trött på att alltid vara trött... 😢😔
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Nilla
skriven :

Jag förstår dig 😍

Svar: ❤️
Hanna Andersson

2 Grethe Hagen
skriven :

💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
Lille elskede vennen 😍
💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
Du er i mine tanker, jeg har lest hver dag, men har skjedd så mye runt meg at jeg ikke har orket å kommentere.. Men NÅ er jeg på gang igjen 👍💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙Varm klem 💙

Svar: 💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙 Älskade Grethe 💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙 Det känns trevligt att veta att du läser även om du inte kommenterar. Tack för det. 💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙 Massa kramar och kärlek till dig 💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
Hanna Andersson

3 Ing- Marie Nordström
skriven :

Hej lilla vän❤️Vilken passande text du visade. Det säger allt om oss svårt sjuka som inte kommer ut.
Härliga bilder, speciellt på Trisse. En riktig vakthund😂 det är alltid bra att ha. Kramar om din värkande kropp och själ. Min älskade Hanna.❤️❤️💐💐🦋🦋🦋💙💙💝💝😘😘😘

Svar: Hej, kära Ing-Marie <3 Visst är det en passande bild! Den säger så mycket och beskriver verkligen hur det kan vara att ha ME och andra svåra kroniska sjukdomar. Visst är Trisse underbar! <3 Han är inte mycket till vakthund, men han tar väldigt bra hand om mig. <3
Massa kramar tillbaka, älskade du <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
Hanna Andersson