hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Krönikör i FibroNytt's september-nummer!

Japp, jag medverkar ännu en gång som krönikör i tidningen FibroNytt som ges ut till tusentals personer i hela landet. Är så glad att jag har mitt skrivande, att hjärnan fortfarande klarar av att få ihop lite text trots mycket stor ansträngning. Jag är glad och stolt att jag når ut till både friska och sjuka och sprider kunskap och uppmärksamhet om dessa okända sjukdomar (ME, EDS och fibromyalgi) tack vare mina texter. Tack till alla er som läser, gillar, kommenterar och delar! Stort tack till alla er! 💙💜❤️
 
Så här ser krönikan ut. Det är en text som vart med här i bloggen. För att läsa den kan man googla på "hannaslillaliv det jag saknar" så hittar man den. Trevlig lördag önskar jag er alla! 💙
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 ME alltidvila
skriven :

Vad roligt, Grattis till dig! Du är så duktig på att skriva! Kramar <333

Svar: Tack så mycket! Det är så roligt att jag får vara med och ha ett annat sätt att nå ut med mina texter och med bloggen :) Tack så mycket, S <3 Kramar <333
Hanna Andersson

2 Bella
skriven :

Men åh vad roligt, du skriver så bra!

Svar: Verkligen! :) Tack så mycket! <3
Hanna Andersson