hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och Àr 27 Är gammal. Mitt liv Àr inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla Àr svÄra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fÄtt efter mÄnga Ärs sökande efter orsak för min kropps dÄliga mÄende. Jag har ocksÄ segmentall rörelsesmÀrta i ryggen, sju diskbrÄck, en svÄr refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det Àr med andra ord ingen dans pÄ rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har sÄ mycket positivt och sÄ mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och tvÄ bonushundar, familj och vÀnner betyder allt för mig. Detta Àr lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Vackra höstbilder och krispig oktoberluft! 🍁

Eftersom att jag inte Àr ute och kan bevittna naturens förvandling mellan sommar och höst och se alla fina fÀrger pÄ trÀd och buskar har jag fÄtt nÄgra bilder skickade till mig. Lina tog med telefonen ut och fotograferade under en hundpromenad. Men ingen fyrbent vÀn fastande pÄ bild, fokus lÄg helt pÄ att fÄ med höstfÀrger och trÀd pÄ bilderna till mig.

Tack Lina för bilderna du tog! Jag vill sÄklart dela med mig av dessa bilder sÄ att vi Àr flera som fÄr njuta av höstfÀrgerna och naturen. Vi Àr mÄnga som önskar att fÄ komma utanför dörren en liten stund. SÄ nu gÄr vi ut och tar oss en titt pÄ hösten och andas in ordentligt med frisk krispig oktoberluft.

 
 
 
Namn:
Kom ihÄg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Katarina
skriven :

Vilka vackra bilder!!! SĂ„ fin Ölandstok sist ocksĂ„ med den gula blomman : ) Tack till bĂ„de dig och Lina för att ni delar med er. MĂ„nga varma kramar fina vĂ€n <333

Svar: Visst Ă€r de! VĂ€ldigt fina. Vi har mĂ„nga sĂ„na i vĂ„rt omrĂ„de. Åtminstone för flera Ă„r sedan nĂ€r jag var ute i omgivningarna och sĂ„g mig om! ;) Tack sjĂ€lv för att du tittade <3
MÄnga kramar fina vÀn <333
Hanna Andersson

2 Lars Gustafsson
skriven :

Vackra bilder. Älskar att promenera i de hĂ€rliga höstfĂ€rgerna

Svar: Visst Àr de! Det gjorde jag ocksÄ, nÀr min kropp höll för att stÄ och gÄ. Jag saknar verkligen det!
Hanna Andersson

3 Netti Starby
skriven :

Åh vilka vackra bilder! :-D Kramis

Svar: VĂ€ldigt vackra <3 Kram
Hanna Andersson

4 Bella
skriven :

SÄ hÀrliga bilder!

Svar: Verkligen :)
Hanna Andersson

5 lars
skriven :

Tack Hanna för att du delar med dig. ja du har sÄ mÄnga diagnoser. trots detta verkar du ha humöret uppe och jag förstÄr att skrivandet pÄ bloggen Àr viktigt för dig. ja det Àr det Àven för mig. men jag Àr nybörjare i bloggskrivandet. jag kommer att följa din blogg. KungÀlv Àr bra i bandy, men du kanske inte Àr intresserad av bandy. jag Àr det definitivt inte. Ha de

Svar: Tack Lars för din fina kommentar, jag uppskattar verkligen att du skriver sÄ fint till mig och att du vill följa min blogg <3 Det Àr mÄnga sjukdomar/diagnoser. Alldeles för mÄnga. Men jag försöker absolut att alltid hÄlla humöret uppe och se det positiva i det negativa och det ljusa i det mörka. Skrivandet Àr vÀldigt viktigt för mig. Det Àr det enda som jag har kvar och fortfarande kan göra. HÀrligt att du ocksÄ skriver, bloggar! :)
Bandy Àr vÀldigt stort i KungÀlv, det Àr KungÀlvs sport. Jag har varit pÄ en del bandymatcher i mitt liv och Àven varit sÄlt glögg osv pÄ nÄgra matcher. Jag har inte ett sÄ stort eget bandyintresse, dÀremot Àr min pappa vÀldigt bandyintresserad sÄ dÀrför har jag ocksÄ blivit lite indragen. Men det Àr flera Är sedan jag pÄ nÄgon match sist.
Tack, detsamma!
Hanna Andersson

6 Anita
skriven :

SĂ„ vackert !

Svar: Ja verkligen! :D
Hanna Andersson