hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och Àr 27 Är gammal. Mitt liv Àr inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla Àr svÄra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fÄtt efter mÄnga Ärs sökande efter orsak för min kropps dÄliga mÄende. Jag har ocksÄ segmentall rörelsesmÀrta i ryggen, sju diskbrÄck, en svÄr refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det Àr med andra ord ingen dans pÄ rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har sÄ mycket positivt och sÄ mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och tvÄ bonushundar, familj och vÀnner betyder allt för mig. Detta Àr lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Mamma har det bra i New York! 😎

BÄde igÄr och idag och idag har jag pratat med mamma pÄ FaceTime. Det Àr sÄ hÀftigt att man kan ringa nÄgon pÄ andra sidan jordgloben och fÄ upp en liten ruta pÄ skÀrmen sÄ man kan se varandra medan man pratar. Jag saknar mamma vÀldigt mycket, men sÄ lÀnge jag vet att hon Àr okej och har det bra Àr jag lugn och jag Àr vÀldigt glad för hennes skull. Det Àr inte alla som fÄr Äka pÄ utbildning i New York. Mamma Àr verkligen vÀrd detta. Vi saknar henne allihop, men hon har det bra och vi klarar oss och hon kommer hem igen pÄ mÄndag. Det Àr inte sÄ lÄngt kvar och dagarna tenderar att gÄ fort. SÀrskilt nÀr man har roligt sÄ tiden lÀr flyga fram för mamma i New York, trots att hon Àr sex timmar efter oss hÀr i Sverige!  
 
Lite blandade bilder mamma tagit i New York City och skickat till oss! 
 
 
 
 
 
Namn:
Kom ihÄg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: