hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Fars Dag och Trisse på skogspromenad!

Idag är det Fars Dag. Lina och jag gratulerade vår älskade pappa med lite paket och ett kort imorse. Han blev glad! Lina och jag är så lyckligt lottade som fick just våra föräldrar. Jag har aldrig velat byta bort dem, ens för en sekund, och det går inte en dag utan att jag känner glädje och tacksamhet för att min mamma är min mamma och att min pappa är just min pappa. Ingen annans utan min. Ja, Linas också såklart!

Världens bästa pappa! Som jag älskar honom! ❤️❤️❤️❤️

Jag har vilat hela dagen, vad annars, och vilar nu med. Lina, pappa och Trisse har varit ute på en längre promenad och pappa och Trisse var ute på en fin skogspromenad imorse. Han tog några fina bilder och skickade till mig. De tänker jag dela med mig av så att fler får njuta av skogen, morgonsolens varma ljus samt sötaste lille herr Trisse som sprang runt och levde loppan i skogen imorse!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Katarina
skriven :

Fina ord om din pappa och om båda dina föräldrar, är säker på att även de båda är mer än tacksamma över att ha dig och din syster Lina som barn <3
Härliga bilder på goa Trisse, såå bra hundliv han har! : ) Många kramar fina vän <333

Svar: Tack <3 Jag hoppas verkligen det! <3 Han har ett väldigt bra hundliv och det är jag så glad för att han får! Alla hundar skulle ha det lika bra som honom! Det är sorgligt att alla inte har det.
Många kramar fina vän <333
Hanna Andersson