hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

TACK alla ni som läser, kommenterar och stöttar mig! ❤️😘

Jag vill verkligen, från djupet av mitt hjärta tacka ALLA er som läser. Varje "gillning", kommentar, mejl och meddelande jag får betyder så otroligt mycket. Att ni följer mig i mitt liv, min vardag, i kampen mot sjukdomarna och engagerar er och bryr er om mig betyder verkligen mycket för mig! Det vill jag att ni ska veta!

Inte nog med att ni är många (långt fler än jag kunde drömma om) som kikar in och läser här varje dag, ni tar er tid att kommentera, skriva personliga meddelanden till mig och bryr er och frågar hur jag mår. Ni ger mig komplimanger for mitt skrivande och peppar mig när livet känns extra motigt.

Vår vackra orkidée som lyser upp här hemma! 

Dessutom är ni många som öppnar upp er om er själva, berättar om era liv och er kamp mot olika sjukdomar. Jag känner mig verkligen glad som får det förtroendet att läsa det ni har att berätta. Den stöttning jag får från er, många jag inte ens känner, får mig att fyllas av kärlek och ny kraft. Tack för det!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Bella
skriven :

Kram på dig<3

http://nouw.com/bellss

Svar: Kram <3
Hanna Andersson

2 Heléna
skriven :

Tack själv underbara Hanna för att du finns och delar med dig av ditt liv och även kikar in till mig och andra med fina kommentarer - det uppskattas massor!!! Så fin orkidé ni har <333 Många stora kramar till dig världens finaste Hanna <333

Svar: Tack snälla, rara Helena för din fina kommentar! <333 Orkidén är verkligen fin! Många stora kramar väldens finaste Helena <333
Hanna Andersson