hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Söt men lite långhårig Trisse! 🐶❤️

Trisse myste i solen på altanen på landet tidigare idag. Han är en aning långhårig just nu, men lika fin ändå!
 
Trisse har tyvärr vart lite dålig ikväll och spytt två gånger, mycket båda gångerna. Men med hans känsliga mage är det inte helt ovanligt att han spyr i perioder. Det är bara att hoppas att det nara blev två gånger och inte mer! 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 moa
skriven :

men gu så söt Trisse är <3 himla fin vovve. hoppas det inte är något allvarligt med honom? att han inte kräks mer. Hur har du det? det var ett tag sedan jag var inne i bloggvärlden. Tack snälla för dina senaste underbara kommentarer i min blogg. jag blir ALLTID så himla glad när just DU kommenterar ska du veta. <3 hoppas du får en lugn och skön kväll gumman. <3

Svar: Visst är han underbart söt! <3 Nej då, han har känslig mage och har haft sedan han var bebis så ibland spyr han i perioder. Men vi har kollat honom upprepade gånger hos veterinären och de hittar inget direkt fel på honom, så det är inget allvarligt som tur är!
Jag har det som vanligt, är extra kraschad efter ett besök på akuten men börjar förhoppningsvis återhämta mig snart. Har haft en trevlig helg på landet så det är jag glad för! <3 Hur har ni det? Jag saknar dig på din blogg och tänker allt på både dig och lilla A varje dag och hoppas ni har det bra! <3 Tack själv, snälla rara Moa! Och detsamma, verkligen! <3 <3
Hanna Andersson

2 Josefin
skriven :

Så fin, hoppas han får må bra i magen framöver :)

Svar: Visst är han! Magen verkar ha lugnat ner sig igen!
Hanna Andersson

3 Heléna
skriven :

Så fin han är herr Trisse <333 Hoppas hans mage har lugnat ner sig :D Många stora kramar världens finaste Hanna <333

Svar: Herr Trisse är verkligen världens gulleplutt! <333 Den har varit lugn resten av kvällen så vi får tro och hoppas att det fortsätter så! Många stora kramar världens finaste Helena <333
Hanna Andersson

4 Bella
skriven :

Så söt! Hoppas att han mår bättre snart, kram på er båda.

Svar: <3 Han mådde bättre redan igår kväll och har inte spytt mer, så det är skönt! Kram <3
Hanna Andersson

5 hellstromellinor.blogg.se
skriven :

Vilken sötnos! Hoppas allt är bra med honom nu.

Svar: Han är extremt söt! <3 Nu mår han som vanligt igen, som väl är! <3
Hanna Andersson