hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Återigen överöst av så mycket kärlek! ❤️

Så var det plötsligt söndag igen! Tiden går fort trots att det så ofta känns som att tiden segar sig fram långsammare än långsammast alla sömnlösa timmar. Men helgen går väl fortare än alla vardagar tillsammans?! I eftermiddag åker vi hem till stan och huset. Det är alltid tråkigt att lämna sommarstugan och framförallt jobbigt att åka fram och tillbaka men det blir ändå skönt att komma hem. Även om det är "hemma" här i stugan också så är det lite, lite mer "hemma" hemma!

Igår var både en okej dag och en jobbig dag, som ni säkert förstår om ni läste mitt inlägg från igår eftermiddag/kväll. Jag "hämtade mig" lite mentalt längre fram på kvällen. Mycket tack vare alla otroligt gulliga kommentarer jag fick. Vilken kärlek, vilket stöd ni ger mig, mina läsare. Jag sa till pappa när jag läst och tårögt svarat på alla era fina kommentarer att det är otroligt att personer jag inte känner ger mig så mycket kärlek. Att personer som sitter lite varstans i vårt avlånga land följer mig och min vardag och uppriktigt bryr sig om mig! Det är så stort. Det är så fint! Det är kärlek och jag känner så mycket kärlek och tacksamhet till alla er som läser, kommenterar och bryr er. Det gör jag verkligen. Så stort tack till er, än en gång! Även om ni alla inte har bloggar som jag är inne och läser och kommenterar i så tänker jag på er och bryr mig om er trogna läsare tillbaka. Tro inget annat! Kramar till er! ❤️

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Bella
skriven :

Kram på dig<3

Svar: Kram <3
Hanna Andersson

2 Netti Starby
skriven :

Vad roligt att du får fina kommentarer och sånt värmer verkligen. Skönt att ni åker hem idag och ha en fortsatt fin dag! <3 Kramis

Svar: Ja det är väldigt roligt, blir genuint glad och varm i hjärtat av de fina kommentarer jag får! <3 Tack, detsamma! Hoppas ni har sol och att du är ute och har det gott <3 Kram
Hanna Andersson

3 Heléna
skriven :

Så klart att en så härlig underbar människa som du Hanna ska ha en massa fina kommentarer :D Många stora kramar till dig världens bästa finaste Hanna <333

Svar: Men så gullig du är Helena! Vilken fin kommentar! Den gör mig verkligen glad och helt varm i hjärtat. Du Helena är en alldeles underbar person som är varm och snäll och som skänker värme och kärlek till andra, däribland mig, är så fint av dig. Tack snälla för det! <33

Många stora kramar till dig världens bästa och finaste Heléna <333

Ps nu kanske jag fick till en liten "plutt" över ditt andra E i Helena. Kanske blev det fel! Ledsen att jag inte får till det, men jag försöker och vill verkligen skriva ditt namn rätt! <333
Hanna Andersson