hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Ännu en resetidning från min älskade syster!

Min kära tvillingsyster Lina gör vad hon kan för att muntra upp mig och få mig på bättre humör samt att hjälpa mig att hantera och överleva vardagen. Den senaste tiden har hon överraskat mig med att köpa resetidningar till mig. En om USA, en om Europa och nu den senare om Spanien och Skottland. Perfekt för mig som fullkomligt älskar att resa. Även om jag inte kan sätta mig på ett flygplan och resa iväg och upptäcka nya länder, platser och kulturer just nu kan jag ändå längta. Drömma mig bort, fantisera om en annan plats där jag mår bra och livet är mindre komplicerat och svårt att överleva än här.

Tack igen, älskade Lini för att du tar så väl hand om mig och för att du skämmer bort mig med små överraskningar och presenter då och då. Jag älskar dig!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Grethe Hagen
skriven :

Aaaaaaaaaaw 💘 💘 💘 Så god tvillingsöster du har da, söte vennen 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 Som tenker på deg og vil muntre deg opp når det meste er dumt 😍 Jeg er oxo blessed med en god tvillingsöster (Lisbeth), ho er min engel 💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟 Vi får ta godt vare på dem 😍😍😍 All kjärlighet i hele verden til dere 💜 💜 💜 💜 💜 💜 💜 💜 💜 💜 💜
Kleeeemz fra Grethe 😃 💝

Svar: Hon är verkligen världens sötaste och finaste, min tvillingsyster! Vi är bästa vänner och har en oerhört nära relation. Hon är mitt allt. Nej, men så roligt att du också har en tvillingsyster! Då vet du precis vad jag menar! Det är något alldeles särskilt att ha en så nära relation med en tvilling, jag tror faktiskt inte man kan vara så nära någon som man kan vara nära sin tvilling. Lina är också min ängel, mitt allt, mina 50 %! Ja, det får vi verkligen! Vi har tur som har dem och de har tur som har oss!
All kärlek i världen till finaste dig och din tvilling! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 Kramar <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
Hanna Andersson

2 Lina
skriven :

Så lite så min älskling❤️ Älskar dig mest❤️❤️❤️❤️

Svar: Stort tack igen, love <3 Älskar dig mest! <3 <3 <3 <3
Hanna Andersson

3 Heléna
skriven :

Du har verkligen världens bästa syster <3 Alltid roligt att bläddra i resetidningar och drömma sig bort :D Många stora kramar världens bästa finaste Hanna <333

Svar: Ja, utan tvekan! Hon är helt fantastisk, mitt allt! <333 Det är roligt och välbehövligt att få drömma sig bort! Många stora kramar världens bästa och finaste Helena <333
Hanna Andersson

4 Nilla
skriven :

Så fint 💖 kram

Svar: Verkligen! ❤️ Kram
Hanna Andersson