hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och Àr 27 Är gammal. Mitt liv Àr inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla Àr svÄra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fÄtt efter mÄnga Ärs sökande efter orsak för min kropps dÄliga mÄende. Jag har ocksÄ segmentall rörelsesmÀrta i ryggen, sju diskbrÄck, en svÄr refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det Àr med andra ord ingen dans pÄ rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har sÄ mycket positivt och sÄ mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och tvÄ bonushundar, familj och vÀnner betyder allt för mig. Detta Àr lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Vackra blommor! đŸŒ·đŸ’

Jag Àlskar verkligen blommor! En bukett tulpaner och en bukett rosor piggar upp och ger mig rtt leende pÄ lÀpparna. FÀrgerna, dofterna, livskraften. Blommor Àr helt enkelt fantastiska att bÄde titta pÄ och ha i hemmet! 
 
Den hÀr otroligt vackra buketten lila tulpaner fick vi av vÄr Àlskade vÀn Emma för nÄgon vecka sedan! 
 
 
Dessa vackra gula rosor köpte Lina hem för nÄgra dagar sedan. Gul Àr hennes favoritfÀrg! 
Namn:
Kom ihÄg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Netti Starby
skriven :

Jag hÄller med dig och vilka vackra blommor! <3 Kramis

Svar: Visst Àr det hÀrligt med blommor! <3 Kram
Hanna Andersson

2 Nilla
skriven :

SĂ„ vackra 💖

Svar: Verkligen vackra! <3
Hanna Andersson

3 Grethe Hagen
skriven :

Kjempefine blomster-buketter 😃😃😃 Blomster er faktisk balsam for sjelen det 😃 😃 😃 HĂ„per du har en fin kveld, og at det gikk bra med dine vĂ„rdmöten 😃

Svar: Visst Àr de vackra! Ja, blommor Àr verkligen som balsam för sjÀlen! Tack sÄ mycket, detsamma önskar jag dig! <3
Hanna Andersson

4 Heléna
skriven :

SÄ vackra buketter! Jag Àr tyvÀrr allergisk mot tulpaner, men rosbuketter har jag gÀrna hÀr hemma :D Tulpanerna fÄr jag njuta av i Calles trÀdgÄrd sen istÀllet för dÀr klarar jag av dem :D MÄnga stora kramar finaste Hanna <333

Svar: Visst Àr buketterna vÀldigt vackra! Nej, sÄ trÄkigt att du Àr allergisk mot tulpaner. Min pappa Àr allergisk mot en del blommor, men han klarar bÄde rosor och tulpaner. Precis, tur de Àr lika vackra utomhus som inne pÄ bordet i en vas!
MĂ„nga stora kramar finaste Helena <333
Hanna Andersson