hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och Àr 27 Är gammal. Mitt liv Àr inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla Àr svÄra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fÄtt efter mÄnga Ärs sökande efter orsak för min kropps dÄliga mÄende. Jag har ocksÄ segmentall rörelsesmÀrta i ryggen, sju diskbrÄck, en svÄr refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det Àr med andra ord ingen dans pÄ rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har sÄ mycket positivt och sÄ mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och tvÄ bonushundar, familj och vÀnner betyder allt för mig. Detta Àr lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Den smartaste kniven...?! đŸ”Ș

IgÄr nÀr Lina bar sig klantigt Ät sa jag till henne: 

- Nu framstÄr du inte som den smartaste kniven!

Lina stannade upp mitt i en rörelse, tittade pÄ mig och började gapskratta.
- Inte du heller!
Den smartaste kniven? Ja, ibland fÄr jag till det...!

Namn:
Kom ihÄg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Grethe Hagen
skriven :

Hehehe 😄 😄 God du er söte lille venn 😃 💖 HĂ„per du fĂ„r en fin Lördag da, tenker pĂ„ deg 💕 Varm klemz fra Grethe 😃

Svar: Haha :D Det blir lite tokigt med en hjÀrna som min! Tur man kan skratta Ät det! <3 Tack sÄ mycket, detsamma önskar jag dig! MÄnga kramar till dig finfina Grethe <3 <3
Hanna Andersson

2 Anonym
skriven :

Ibland mĂ„ste man skratta Ă„t ME hjĂ€rnor😊 kram Johanna

Svar: Haha ja! Det blir nĂ„gra skratt varje dag! Kram ❀
Hanna Andersson

3 Netti Starby
skriven :

Haha vad tokigt det kan bli ibland! :-D Kramis

Svar: Ja, verkligen tokigt! :D Kram
Hanna Andersson

4 Bella
skriven :

LÄter som nÄgot jag skulle kunna sÀga, haha!

Svar: Haha ja. Ibland blir det lite tokigt! ;)
Hanna Andersson