hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Mammas födelsedagsfirande! 🎂❤️🎁

Jag hoppas av hela mitt hjärta att mamma är nöjd och glad över sin dag. Hon fyller ju år idag, men vi tjuvstartade faktiskt firandet redan igår. Dels för att jag skulle kunna orka vara med och fira lite mer, då behöver jag många timmars vila mellan varven och ett dygn är bara 24 timmar. Och nu är mamma och pappa iväg och har varit hela kvällen, jag orkade inte följa med och Lina ville stanna hemma och göra mig sällskap.

Så det blev tårta och firande igår kväll och lite mer firande idag på dagen. Men jag har såklart varit i sängen och vilat mestadels men jag är ändå nöjd att jag har kunnat fira mamma en del. Igår var jag med och skålade i bubbel och gav presenter och så åt vi tårta igår kväll. Och idag blev det lite lyxigare (och väldigt god) lunch. Jag är nöjd och mycket, mycket kraschad och hoppas att mamma är väldigt nöjd och inte det allra minsta kraschad!

Vad passar bättre än supervackra rosor? Mamma älskar, precis som jag, blommor! 

Rosa rosor! Så otroligt vackra! 

Grattis på födelsedagen, igen, min älskade underbara mamma! Och tack till alla fina läsare som kommenterat och gratulerat. Mamma följer min blogg så hon läser era kommentarer och jag är säker på att hon uppskattar alla lika mycket! Kramar, kärlek och tack till er från mig och födelsedagsbarnet, min nu 50-åriga Mammi! ❤️

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lina
skriven :

Grattis världens bästa mamma❤️ Jag och Hanna är otroligt glada och lyckligt lottade att ha en sån fantastisk mamma och kvinna i våra liv❤️❤️❤️❤️

Svar: ❤️❤️❤️❤️ Fint du skriver Lini. Håller helt med dig! ❤️❤️❤️❤️
Hanna Andersson