hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och Àr 27 Är gammal. Mitt liv Àr inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla Àr svÄra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fÄtt efter mÄnga Ärs sökande efter orsak för min kropps dÄliga mÄende. Jag har ocksÄ segmentall rörelsesmÀrta i ryggen, sju diskbrÄck, en svÄr refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det Àr med andra ord ingen dans pÄ rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har sÄ mycket positivt och sÄ mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och tvÄ bonushundar, familj och vÀnner betyder allt för mig. Detta Àr lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Lina, mamma och Trisse bevittnade en underbar solnedgĂ„ng vid havet! 🌅

För nÄgra kvÀllar sedan tog Lina, mamma och Trisse en kvÀllspromenad ner till havet och satte sig pÄ en klippa och blickade ut över bÄthamnen och havet. LÄngt dÀr borta vid horisonten höll solen pÄ att gÄ ned. Lina tog nÄgra bilder pÄ denna magiskt vackra stund. Dels för att föreviga nÄgot sÄ vackert, men ocksÄ för att kunna skicka bilderna till mig som lÄg hemma i sÀngen (som vanligt) och missade denna fina stund. Det Àr sÄklart inte samma sak att uppleva en solnedgÄng pÄ bild som det Àr att se den i verkligheten, men tack vare att Lina tog tre bilder med nÄgra sekunder/nÄgon halvminuts mellanrum fick jag se solnedgÄngen lite "in action". Bra fotograferat, Lina och tack för att du Àr sÄ snÀll som skickar bilderna till mig och att du tog dem sÄ att fler Àn jag kan dÄ njuta av dem!

HÀr kommer bilderna sÄ ni andra ocksÄ fÄr njuta av denna magiska stund och kanske lÄtsas att ni var dÀr och sÄg det hela i verkligheten. Det gör jag i alla fall!

Namn:
Kom ihÄg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Nilla
skriven :

Wow, sÄ lÀckert.

Svar: Ja, helt magiskt!
Hanna Andersson